Kandydatko, Kandydacie -cieszymy się, że czytasz to ogłoszenie!
Chcielibyśmy, abyś wiedział/a, że nie będzie ono jak wszystkie inne.
Chcielibyśmy, abyś wiedział/a, że nie będzie ono jak wszystkie inne.
Dlaczego? Bo nasza firma nie jest i nie chce być jak inne.
Wierzymy w to, co robimy i w ludzi, którzy tworzą tą społeczność.
Banał? Być może wielu tak pomyśli.
Masz doskonałą okazję, aby przekonać się, czy mówimy prawdę.
Banał? Być może wielu tak pomyśli.
Masz doskonałą okazję, aby przekonać się, czy mówimy prawdę.
Co nas wyróżnia?
To jak postrzegamy i traktujemy pracowników naszej firmy.
Wiemy, że każdy z nas pełen jest unikatowych wartości, dzięki którym możemy osiągać cele i rozwijać się w atmosferze pełnej życzliwości.
Uważamy też, że wszystkiego w życiu da się nauczyć, wystarczy chcieć!
Wiemy, że każdy z nas pełen jest unikatowych wartości, dzięki którym możemy osiągać cele i rozwijać się w atmosferze pełnej życzliwości.
Uważamy też, że wszystkiego w życiu da się nauczyć, wystarczy chcieć!
Nie potrzebujesz mieć żadnego doświadczenia zawodowego, wszystkiego Cię nauczymy.
Jeśli nigdy nie pracowałaś/eś w podobnej branży bądź na podobnym stanowisku, to dla nas Twój dodatkowy atut.
Jeśli nigdy nie pracowałaś/eś w podobnej branży bądź na podobnym stanowisku, to dla nas Twój dodatkowy atut.
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta w języku angielskim
Miejsce pracy: Szypliszki
Twój zakres obowiązków:
- Mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta w języku angielskim
- Sporządzanie ofert oraz zamówień handlowych w języku angielskim
- Doradztwo techniczne i merytoryczne klienta (przy wsparciu Działu Technologicznego)
- Obsługa komputera, programów MS Office, sprzętów biurowych oraz programów wewnętrznych firmy (w tym programów do wycen)
- Dobra, bieżąca współpraca z innymi działami w firmie
Nasze wymagania:
- Posługiwanie się językiem angielskim na poziomie B1 (średniozaawansowany)
- Swobodne poruszanie się w obszarze komputera, poczty elektronicznej oraz pakietu MS Office
- Chęć pracy z ludźmi
- Dobre samopoczucie w rozmowach z innymi osobami oraz przekonanie, że telefoniczna obsługa klienta może sprawiać frajdę
- Otwartość, szczerość i uczciwość
- Rzetelność, skrupulatność i dociekliwość jako mocne strony
- Chęć uczenia się i pracy w firmie, w której rozwój i samodoskonalenie są doceniane oraz prawdziwie realizowane
- Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i umiejętność „ogarniania” wielu spraw
- Punktualność i terminowość
To oferujemy:
- Pracę, z której będziesz autentycznie dumna/y, w firmie, w której naprawdę liczysz się TY
- Miłą atmosfera i młody, pełny zaangażowania zespół, w którym każda osoba jest tak samo ważna i doceniana
- Życzliwość i zrozumienie
- Możliwości uczestnictwa w spotkaniach z klientami oraz w zagranicznych wyjazdach służbowych na dalszym etapie kariery zawodowej
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowę o pracę-na początek na 3 - miesięczny okres próbny, następnie umowa na czas określony
- Przejrzysty system wynagradzania i premiowania
- Realne możliwości rozwoju i awansu – wszystko zależy od Ciebie!
- Szkolenia i wsparcie przez cały proces wdrażania, do momentu, kiedy wspólnie uznamy, że jesteś gotowa/y do samodzielnej pracy
- Stabilne dni i godziny pracy-od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 lub od 07:00 do 15:00
- Dofinansowanie dojazdów
- Ubezpieczenie grupowe PZU
- Dodatki świąteczne