Menadżer ds. kluczowych klientów (B2B) (k/m)
Lokalizacja: Warszawa
Forma zatrudnienia: umowę o pracę lub kontrakt B2B
Tryb pracy: hybrydowa
Opis stanowiska
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w sektorze telekomunikacyjnym
- Rozwijanie i utrzymywanie relacji z obecnymi partnerami biznesowymi
- Inicjowanie i koordynowanie projektów sprzedażowych
- Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków handlowych i podpisywanie umów
- Realizacja planów sprzedażowych oraz raportowanie wyników
- Angażowanie zespołów technicznych i produktowych w procesy współpracy z klientami
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- 5-letnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań technologicznych dla sektora Telco
- Bardzo dobra znajomość specyfiki i dynamiki rynku telekomunikacyjnego
- Zrozumienie procesów inwestycyjnych w projektach infrastrukturalnych
- Biegłość w prowadzeniu prezentacji i negocjacjach handlowych
- Doświadczenie w pracy z systemem CRM
- Prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych
- Język angielski na poziomie komunikatywnym (B1-B2)
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Atrakcyjny system premiowania
- Nowoczesne narzędzia pracy i hybrydowy model pracy
- Prywatną opiekę medyczną i pakiet benefitów
- Możliwość pracy z czołowymi klientami korporacyjnymi w Polsce
- Rozbudowaną ofertę szkoleniową i możliwość rozwoju w roli trenera
- Dostęp do aplikacji z e-bookami i audiobookami
- Pożyczki mieszkaniowe i dodatkowe dni wolne na wolontariat