



Koordynator regionu
Miejsce pracy: Kraków
Twój zakres obowiązków:
- weryfikacja jakości wypełnienia przez kierowników sklepów standardów narzuconych przez sieć oraz zadań zlecanych przez dyrektora handlowego,
- reprezentowanie podległej grupy kilkunastu sklepów w kontaktach z dyrektorem handlowym,
realizacja celów sprzedażowych, jakościowych, strategicznych w podległym obszarze, - praca z kierownikami sklepów w celu wdrażania we wszystkich podległych sklepach najlepszych praktyk i standardów z całej firmy,
- zarządzanie strukturą w podległym obszarze (np. wydawanie zgody na urlop),
- wsparcie zespołu w realizacji codziennych zadań - poprzez rozwój kompetencji, angażowanie, motywowanie,
- współodpowiedzialność za wdrażanie nowych pracowników wraz z kadrą zarządzającą sklepem,
- miesięczne raportowanie na temat każdego, podległego sklepu,
- analiza wyników sprzedaży i kluczowych wskaźników - wsparcie we wdrażaniu odpowiednich rozwiązań i wprowadzanie działań korygujących,
- przeprowadzanie audytów wewnętrznych zgodnie z planem audytu oraz procedurami obowiązującymi w firmie (w ilości około 5 audytów miesięcznie),
- dokumentowanie wyników audytów, sporządzanie raportów oraz omawianie wyników z kierownictwem,
- weryfikowanie wdrożenia po audytach (po audytach własnych i audytach przeprowadzonych przez pozostałych audytorów zatrudnionych w firmie),
- ścisła współpraca z dyrektorem zarządzającym, dyrektorem handlowym, kierownikiem działu HR,
- dbanie o jakość i terminowość realizowanych zadań,
- aktywne monitorowanie i analiza konkurencji,
- dbanie o pozytywny wizurenek firmy,
- ścisła współpraca ze specjalistą ds. marketingu oraz zespołem handlowym w zakresie kreowania wizerunku sklepów,
- współkoordynowanie akcji marketingowych i promocyjnych w podległym obszarze,
- gotowość do podróży służbowych niezbędnych do prowadzania zespołu w wyznaczonym terenie oraz spotkań w siedzibie firmy,
inne zadania zlecone przez przełożonych
Nasze wymagania:
- kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży na stanowisku kierowniczym w branży FMCG,
- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe kierunkowe,
- bardzo dobra znajomość lokalnego rynku sprzedaży,
- znajomość programów handlowych (najlepiej PC Market lub podobny),
- bardzo dobra znajomość pakietu Office,
- prawo jazdy kat. B,
- orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
- wysoko rozwinięta świadomość biznesowa i nastawienie na realizację celów,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i strategicznego myślenia,
- chęć do rozwoju kompetencji w obszarze zarządzania zespołem i poszerzania dotychczasowej wiedzy,
- elastyczność w działaniu i łatwa adaptacja do zmieniających się warunków,
- otwartość, łatwość w budowaniu relacji międzyludzkich,
- odpowiedzianość i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, planowania i organizacji czasu pracy,
- umiejętność skutecznego prowadzenia negocjacji i przekonywania,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, liderskie oraz organizacyjne
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie z ponad 30-letnim doświadczeniem, w oparciu o pełen etat z perspektywą długofalowej współpracy,
- wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjne premie za wyniki,
- pracę pełną wyzwań w otwartym i zgranym zespole,
- rozbudowany pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna Allianz, pakiet sportowy (Medicover Sport), ubezpieczenie grupowe na życie PZU lub UNIQA, dofinansowanie do wczasów, świadczenia świąteczne, paczki mikołajowe dla dzieci,
- brak dress code’u,
- parking dla pracowników,
- szkolenie wstępne,
- niezbędne narzędzia pracy