Koordynator regionu

Lewiatan - P.H.U. Zachęta sp. z o.o. sp.k. małopolskie / Kraków 2025-06-05
Koordynator regionu
Miejsce pracy: Kraków
Twój zakres obowiązków:
  • weryfikacja jakości wypełnienia przez kierowników sklepów standardów narzuconych przez sieć oraz zadań zlecanych przez dyrektora handlowego,
  • reprezentowanie podległej grupy kilkunastu sklepów w kontaktach z dyrektorem handlowym,
    realizacja celów sprzedażowych, jakościowych, strategicznych w podległym obszarze,
  • praca z kierownikami sklepów w celu wdrażania we wszystkich podległych sklepach najlepszych praktyk i standardów z całej firmy,
  • zarządzanie strukturą w podległym obszarze (np. wydawanie zgody na urlop),
  • wsparcie zespołu w realizacji codziennych zadań - poprzez rozwój kompetencji, angażowanie, motywowanie,
  • współodpowiedzialność za wdrażanie nowych pracowników wraz z kadrą zarządzającą sklepem,
  • miesięczne raportowanie na temat każdego, podległego sklepu,
  • analiza wyników sprzedaży i kluczowych wskaźników - wsparcie we wdrażaniu odpowiednich rozwiązań i wprowadzanie działań korygujących,
  • przeprowadzanie audytów wewnętrznych zgodnie z planem audytu oraz procedurami obowiązującymi w firmie (w ilości około 5 audytów miesięcznie),
  • dokumentowanie wyników audytów, sporządzanie raportów oraz omawianie wyników z kierownictwem,
  • weryfikowanie wdrożenia po audytach (po audytach własnych i audytach przeprowadzonych przez pozostałych audytorów zatrudnionych w firmie),
  • ścisła współpraca z dyrektorem zarządzającym, dyrektorem handlowym, kierownikiem działu HR,
  • dbanie o jakość i terminowość realizowanych zadań,
  • aktywne monitorowanie i analiza konkurencji,
  • dbanie o pozytywny wizurenek firmy,
  • ścisła współpraca ze specjalistą ds. marketingu oraz zespołem handlowym w zakresie kreowania wizerunku sklepów,
  • współkoordynowanie akcji marketingowych i promocyjnych w podległym obszarze,
  • gotowość do podróży służbowych niezbędnych do prowadzania zespołu w wyznaczonym terenie oraz spotkań w siedzibie firmy,
    inne zadania zlecone przez przełożonych
Nasze wymagania:
  • kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży na stanowisku kierowniczym w branży FMCG,
  • wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe kierunkowe,
  • bardzo dobra znajomość lokalnego rynku sprzedaży,
  • znajomość programów handlowych (najlepiej PC Market lub podobny),
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office,
  • prawo jazdy kat. B,
  • orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
  • wysoko rozwinięta świadomość biznesowa i nastawienie na realizację celów,
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i strategicznego myślenia,
  • chęć do rozwoju kompetencji w obszarze zarządzania zespołem i poszerzania dotychczasowej wiedzy,
  • elastyczność w działaniu i łatwa adaptacja do zmieniających się warunków,
  • otwartość, łatwość w budowaniu relacji międzyludzkich,
  • odpowiedzianość i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, planowania i organizacji czasu pracy,
  • umiejętność skutecznego prowadzenia negocjacji i przekonywania,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, liderskie oraz organizacyjne
To oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w firmie z ponad 30-letnim doświadczeniem, w oparciu o pełen etat z perspektywą długofalowej współpracy,
  • wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjne premie za wyniki,
  • pracę pełną wyzwań w otwartym i zgranym zespole,
  • rozbudowany pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna Allianz, pakiet sportowy (Medicover Sport), ubezpieczenie grupowe na życie PZU lub UNIQA, dofinansowanie do wczasów, świadczenia świąteczne, paczki mikołajowe dla dzieci,
  • brak dress code’u,
  • parking dla pracowników,
  • szkolenie wstępne,
  • niezbędne narzędzia pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.