Dołącz do zespołu IKEA Warszawa, Targówek
Koordynator/Koordynatorka Zespołu w Dziale Sprzedaży
(pełny etat)
IKEA Retail, Warszawa/Targówek
Lubisz sprawiać, by nikt nie czuł się gościem w swoim domu? Daj się zaprosić do IKEA i zadbaj o to razem z nami! Do naszego zespołu Sprzedaży szukamy ludzi, którzy lubią pracować z klientami, chętnie uczą się nowych rzeczy i chcą zdobywać wartościowe doświadczenie, które pozwoli im się rozwijać. Tutaj, w sklepie na warszawskim Targówku, masz szansę to robić!
O TOBIE:
- jesteś nastawiony/a na działanie i osiąganie wyników,
- stawiasz jasne oczekiwania i z odwagą reagujesz na pojawiające się tematy biznesowe i zespołowe,
- analizujesz dostępne dane, potrafisz na ich podstawie wprowadzać działania i szukasz coraz lepszych rozwiązań,
- Twoją mocną stroną jest bezpośrednia praca z klientami i aktywna sprzedaż,
- odnajdujesz się w dynamicznym i zmiennym środowisku, lubisz wyzwania i chętnie uczysz się nowych rzeczy,
- jesteś osobą, która chętnie dzieli się swoją opinią i podejmuje inicjatywę motywując innych do realizacji założonych celów,
- bierzesz odpowiedzialność za to, co robisz i umiesz podejmować decyzje,
- potrafisz organizować pracę swoją i zespołu,
- Twoją pasją jest praca z ludźmi i masz otwartość na potrzeby innych,
- masz znakomite umiejętności komunikacyjne, potrafisz z każdym znaleźć wspólny język,
- posiadasz zdolności analityczne i operacyjne (obsługa systemów oraz pakietu MS Office),
- masz elastyczne podejście do godzin pracy i gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy pracujemy w dni robocze, soboty oraz niedziele handlowe w godzinach 9.00 – 21.00, zmiana pracy trwa 8 godzin i 15 minut (pracujemy 3 soboty w miesiącu, a większość niedziel masz wolnych).
TWOJE PRZYSZŁE ZADANIA:
- doradzanie klientom w wyborze odpowiednich mebli i wyposażenia wnętrz na różnych działach,
- koordynowanie pracy zespołu oraz codzienne poszukiwanie rozwiązań dotyczących bieżących spraw działu,
- współtworzenie zmotywowanego i zaangażowanego zespołu,
- dzielenie się wiedzą i wspieranie rozwoju pracowników,
- monitorowanie wyników sprzedażowych i podejmowanie decyzji biznesowych w oparciu o ich analizę,
- współpraca z pozostałymi działami w sklepie w celu maksymalizacji KPI i rozwoju biznesu,
- zapewnienie dostępności towarów w dziale oraz ich prawidłowa ekspozycja,
- tworzenie pozytywnych doświadczeń klientów, które będzie motywowało ich do częstszych odwiedzin sklepu.
W IKEA MAMY DLA CIEBIE:
- umowę o pracę na 3-miesięczny okres próbny, przedłużaną następnie na czas nieokreślony po pozytywnej ocenie przełożonego,
- restaurację pracowniczą, a w niej m.in. dwudaniowy obiad za 7 złotych,
- 15% zniżkę pracowniczą na zakupy w IKEA,
- rozszerzony pakiet opieki medycznej Medicover,
- kartę Multisport,
- dodatkowe wynagrodzenie za każdą godzinę przepracowaną w nocy lub w weekend,
- punkty do wydania w kafeterii np. na kino, zakupy, restauracje, wycieczki,
- darmowy dostęp do platformy umożliwiającej naukę języków obcych,
- przelew, kartę upominkową IKEA lub kartę przedpłaconą na zakupy świąteczne, z okazji ślubu, jubileuszu pracy, urodzenia/przysposobienia/przyjęcia na wychowanie dziecka Pracownika.
- 26 (zamiast ustawowych 20) dni urlopu na start dla wszystkich, po podpisaniu umowy na czas nieokreślony,
- dodatkowe dni wolne urlopu ojcowskiego IKEA z okazji narodzin lub adopcji dziecka,
- premię roczną uznaniową zależną od wyników IKEA,
- prywatny plan emerytalny (PPE),
- ubezpieczenie na życie (NNW),
- kredyt 0% na zakupy w IKEA,
- Program Wsparcia Pracownika: dostęp do konsultacji ze specjalistami w ramach wsparcia osobistego, prawnego, finansowego i zdrowotnego (Infolinia 24/7 oraz indywidualne sesje),
- grafiki przekazywane z wyprzedzeniem.