Koordynator ds. Obsługi Klienta

TNS Sp. z o.o. pomorskie / Gdańsk, ul. Wodnika 54 2025-10-02
Firma TNS Sp. z o.o. zajmuje się obsługą rynku pomorskiego w materiały niezbędne do budowy obiektów mieszkalnych. Współpracujemy z Wykonawcami, Deweloperami, Spółdzielniami Mieszkaniowymi w różnych dziedzinach budownictwa. Zajmujemy się tynkami i farbami wewnętrznymi, dociepleniem ścian zewnętrznych, Innowacje w Izolacjach i Dociepleniach. Wprowadzamy nowoczesne sposoby kontaktu z klientem i obsługę budów. Poszukujemy osoby otwarte na nowe rozwiązania, chcące się rozwijać i doskonalić.
Koordynator ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Wodnika 54
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie zespołem sprzedaży materiałów budowlanych.
  • Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
  • Optymalizacja procesów sprzedażowych i rozwój nowych rynków oraz kanałów sprzedaży.
  • Negocjacje handlowe i monitorowanie trendów branżowych.
Wymagania:
  • Doświadczenie w branży i znajomość rynku.
  • Umiejętności menedżerskie i organizacyjne.
  • Kompetencje analityczne.
  • Orientacja na klienta, proaktywność i elastyczność.
Oferujemy:
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Wynagrodzenie zależne od wyników.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Możliwość wpływania na strategię firmy.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).