Konsultant ds. obsługi klienta

Concentrix mazowieckie / Warszawa 2025-08-22
Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Zapewnienie jakościowej obsługi klienta na różnych kanałach komunikacyjnych
  • Udzielanie informacji o produktach, rozwiązywanie problemów technicznych
  • Zarządzanie procesami naprawy urządzeń
  • Przestrzeganie wytycznych i utrzymanie wysokiego standardu obsługi
  • Wspieranie celów zespołowych i utrzymanie dobrej atmosfery
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego, komunikatywna znajomość angielskiego
  • Podstawowa znajomość obsługi komputera
  • Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych
  • Komunikatywność i zdolność szybkiego przyswajania wiedzy
Oferujemy:
  • 2-tygodniowe szkolenie wstępne
  • Hybrydowy model pracy
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, fundusz świadczeń, ubezpieczenie na życie)
  • Możliwości rozwoju i wsparcie zespołowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.