Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem norweskim (branża streamingowa)

Concentrix mazowieckie / Warszawa wczoraj
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem norweskim (branża streamingowa)
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Wsparcie użytkowników platform streamingowych przez telefon, e-mail i czat
  • Rozwiązywanie problemów technicznych i pytań dotyczących subskrypcji, umów oraz płatności
  • Profesjonalna obsługa reklamacji z empatią i zaangażowaniem
  • Pomoc klientom indywidualnym i biznesowym jako pierwsza linia kontaktu
  • Prowadzenie zadań administracyjnych, w tym połączeń wychodzących i zbierania opinii
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka norweskiego (min. C1) i angielskiego (min. B2)
  • Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność
  • Proaktywne podejście, kreatywność i orientacja na klienta
  • Zainteresowanie technologią i chęć rozwoju
  • Mile widziane doświadczenie z systemami CRM (np. Salesforce, SAP, HubSpot)
Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowym zespole z przyjazną atmosferą
  • Możliwości rozwoju zawodowego i odkrywania własnych talentów
  • Imprezy integracyjne i wsparcie Team Leadera na co dzień
  • Nowoczesne biuro w Warszawie z komfortowymi warunkami pracy
  • Pracę, w której technologia łączy się z rozrywką i realnym wpływem na doświadczenia użytkowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.