Konsultant ds. obsługi Klienta z językiem angielskim

Contact Center Sp. z o.o. mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 2024-06-14
Contact Center sp. z o.o. świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
 
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • kompleksowe wsparcie klienta w zakresie obsługi zamówień dealerów – sprawdzanie dostępności produktów, daty planowanej dostawy, przyjmowanie i wprowadzanie nowych zamówień, anulowanie złożonych zamówień, przesyłanie dokumentów,
  • obsługa zamówień pracowniczych – sprawdzenie dostępności, wycena produktów,
  • obsługa ogólna zamówień – wyjaśnianie kwestii finansowych oraz dostaw, blokowanie i odblokowywanie zamówień.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
  • dobrze komunikujesz się w języku angielskim,
  • jesteś studentem zaocznym,
  • jesteś dyspozycyjny do pracy na pełen etat w godzinach 8:30-16:30,
  • jesteś osobą odpowiedzialną i sumienną,
  • posiadasz zdolności szybkiego uczenia się,
  • stawiasz na rozwój zawodowy,
  • cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
  • chcesz zdobyć doświadczenie u światowego lidera w branży finansowej.
W ZAMIAN OFERUJEMY:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
  • pracę w zgranym i rozwijającym zespole
  • świetną lokalizację - Aleje Jerozolimskie (West Station)
  • benefity (karta multisport, dofinansowanie do opieki zdrowotnej)