Konsultant ds. obsługi czata

PKO Bank Polski podkarpackie / Rzeszów 2024-06-12
DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Konsultant ds. obsługi czata
Centrum Operacji Klienta Instytucjonalnego

(Rzeszów)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:

  • masz kontakt z klientem przez czat, w języku polskim i /lub angielskim/ ukraińskim,
  • udzielasz informacji o produktach Banku,
  • współpracujesz z innymi jednostkami,
  • dbasz o wewnętrzny przepływ informacji.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • masz minimum wykształcenie średnie,
  • deklarujesz gotowość do pracy w systemie zmianowym i w weekendy,
  • masz umiejętność wyjaśniania w prosty sposób trudnych i zawiłych tematów,
  • radzisz sobie ze stresem i wielozadaniowością- obsługa 3 sesji czat jednocześnie,
  • szybko i poprawnie piszesz na klawiaturze,
  • stosujesz prosty język w komunikacji pisanej,
  • mile widziane będzie doświadczenie w obsłudze czat.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!