Kierownik ds. Sprzedaży i Rozwoju

People-Hub Poland dolnośląskie / Wrocław wczoraj

W People Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientom w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.

 

Dla naszego klienta, który świadczy usługi z zakresu ochrony fizycznej i utrzymania czystości, rekrutujemy kandydatów na stanowisko:

Kierownik ds. Sprzedaży i Rozwoju
Miejsce pracy: Wrocław
Jakie zadania na Ciebie czekają?
  • pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i sprzedaż usług ochrony fizycznej oraz utrzymania czystości,
  • określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów biznesowych oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
  • przygotowywanie prezentacji, kalkulacji, wycen oraz pozostałej dokumentacji handlowej,
  • negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
  • udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych,
  • współpraca z pozostałymi działami w firmie,
  • praca z CRM.
Jakie kwalifikacje należy posiadać?
  • minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą B2B usług,
  • umiejętność identyfikowania potrzeb klientów i przekładania ich na możliwości biznesowe,
  • umiejętność opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,
  • umiejętność planowania i zarządzania budżetem sprzedażowym,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  • praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
  • umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
  • umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
  • samodzielność, wytrwałość, nastawienie na budowanie relacji,
  • wysoki poziom empatii, asertywności i chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,
  • czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do pracy w terenie,
  • praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Teams, Outlook).
Mile widziane:
  • doświadczenie w branży usług Facility Management,
  • wykształcenie wyższe z obszaru zarządzania sprzedażą, sprzedaży i marketingu, bezpieczeństwa, technologii chemicznej.
Dlaczego warto aplikować?
  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko podlegające bezpośrednio Prezesowi,
  • profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe z możliwością użytku prywatnego,
  • umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
  • wynagrodzenie podstawowe w wysokości 6850-9785 PLN brutto + premię w wysokości do 1,5% wartości netto pozyskanego kontraktu,
  • świetną atmosferę i partnerskie relacje na każdym szczeblu organizacji,
  • szansę rozwoju zawodowego w stabilnej i szybko skalującej się organizacji biznesowej oraz liczne szkolenia.
„Informujemy, że administratorem danych jest People Hub GmbH, Herzogstraße 61, 63263 Neu-Isenburg, Niemcy (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.”