Doradca Techniczny ds. Produktów
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Obsługa zapytań klientów drogą mailową i telefoniczną (B2C i B2B).
- Rozwiązywanie problemów technicznych, reklamacji oraz zgłoszeń po gwarancji.
- Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób zrozumiały.
- Dokładne wprowadzanie danych i sporządzanie dokumentacji kontaktów z klientem.
- Zapewnienie profesjonalnej i przyjaznej obsługi klienta.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka polskiego (C1/C2) oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1).
- Zainteresowanie technologią i wiedza techniczna o urządzeniach elektronicznych.
- Doświadczenie w obsłudze klienta (B2C i/lub B2B).
- Umiejętność pracy z trudnymi klientami, dokładność i orientacja na jakość obsługi.
- Umiejętność pracy zespołowej i dobra znajomość narzędzi IT.
Mile widziane
- Pasja do nowych technologii i trendów w elektronice.
Oferujemy:
- Pracę w pełni zdalną z Polski oraz sprzęt IT do pracy.
- Szczegółowe szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
- Dostęp do kursów online i lekcji językowych (polski i angielski).
- Pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie oraz karta Multisport lub bony MyBenefit.
- Programy motywacyjne i konkursy z nagrodami.