Wiodący dealer z Rzeszowa obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Doradca serwisowy
Zakres obowiązków
- Opieka nad klientem serwisu w salonie dealerskim (m.in. przyjmowanie zleceń, uzgodnienie terminów, określenie zakresu prac, informowanie Klienta o przebiegu prac, przygotowywanie dokumentacji technicznej, rozliczenie z Klientem, itp.);
- Realizacja planów sprzedażowych (sprzedaż części i usług serwisowych) oraz celów jakościowych;
- Identyfikowanie potrzeb Klienta i aktywne doradztwo;
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych oraz długotrwałych relacji z Klientami;
- Współpraca z zespołem serwisowym;
- Rozpatrywanie reklamacji;
- Systematyczne raportowanie aktywności w systemie CRM;
- Dbanie o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi.
Wymagania
- Wykształcenie techniczne (technikum samochodowe/uczelnia techniczna);
- Doświadczenie w pracy w branży motoryzacyjnej lub pracy z produktem z sektora premium (dodatkowy atut);
- Nastawienie na cel i motywacja do pracy;
- Ugruntowana wiedza na temat samochodów;
- Komunikatywność, otwartość na pracę z ludźmi,
- Dobra znajomość pakietu MS Office;
- prawo jazdy min. kat. B
Oferujemy
- Zdobycie doświadczenia w stabilnej firmie będącej liderem na rynku motoryzacyjnym na Podkarpaciu i Lubelszczyźnie,
- Elastyczna forma zatrudnienia w zależności od preferencji: umowa o pracę lub kontrakt B2B,
- Atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premie/prowizje) oparte na wynikach,
- Szeroki wybór szkoleń produktowych mający na celu podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
- W związku z wewnętrznym systemem rekrutacji jest możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy,
- Benefity pozapłacowe (ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą),
- Atrakcyjne rabaty pracownicze na zakup samochodu.