Doradca klienta
Lublin
Zakres obowiązków:
- Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu
- Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail
- Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów
- Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta
- Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu
- Przedsprzedażowa i posprzedażowa obsługa klienta
- Utrzymywanie wysokiej jakości powierzonych zadań w kontakcie z klientem
Wymagania:
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie
- Znajomość języka angielskiego min. B1+/B2 do komunikacji w zespole
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość
- Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole
- Motywacja i chęć do pracy oraz do nauki
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
- Praca z biura w Warszawie bądź Lublinie
Co oferujemy:
- Umowę zlecenie
- Bonusy do wynagrodzenia
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji
- Pracę zmianową
- Studenci mile widziani
- Możliwość pracy na część etatu (min. 120 godz.)