Doradca Klienta                
             Miejsce pracy: Skierniewice                
                            Twój zakres obowiązków
- diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
 - nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
 - realizacja celów sprzedażowych,
 - kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi,
 - operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
 
Nasze wymagania
- doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Doradcy Klienta),
 - wykształcenie min. średnie,
 - silne nastawienie na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,
 - otwartość na ludzi i umiejętność nawiązywania kontaktów.
 
To oferujemy
- pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy,
 - stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
 - równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
 - realny wpływ na to, ile zarabiasz (poprzez atrakcyjny system prowizyjny),
 - bogaty pakiet benefitów (Pakiet Lux Med, Program MultiSport, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny, Microsoft Office 365 do prywatnego użytku).
 
Chcesz wiedzieć więcej? Wejdź na www.pocztowy.pl/kariera
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.