Sprawiasz, że klienci czują się wyjątkowo nawet długo po kontakcie z Tobą? TELUS Digital to miejsce dla Ciebie. To wyjątkowy talent, aby sprawić, by ludzie czuli, że są w dobrych rękach. Jeśli szukasz pracy w obsłudze klienta o najlepszej jakości, mamy dla Ciebie idealną pracę.
Poszukujemy aktualnie osób na stanowisko:
Poszukujemy aktualnie osób na stanowisko:
Doradca klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk
Praca zdalna, hybrydowa lub z biura
Jako część naszego zespołu będziesz odpowiadać na telefoniczne i pisemne zapytania od obecnych klientów dostawcy energii. Będziesz szukać informacji i udzielać pomocy w takich tematach, jak zmiana dostawcy energii elektrycznej, płatności na konto i zapytania dotyczące faktur. Obsługa klienta odbywa się w języku niemieckim. Jesteśmy dostępni dla naszych klientów PN-PT 08:00-18:00 Jest to praca zmianowa. Oferujemy 1/2, 3/4 lub pełen etat.
Jako część naszego zespołu będziesz odpowiadać na telefoniczne i pisemne zapytania od obecnych klientów dostawcy energii. Będziesz szukać informacji i udzielać pomocy w takich tematach, jak zmiana dostawcy energii elektrycznej, płatności na konto i zapytania dotyczące faktur. Obsługa klienta odbywa się w języku niemieckim. Jesteśmy dostępni dla naszych klientów PN-PT 08:00-18:00 Jest to praca zmianowa. Oferujemy 1/2, 3/4 lub pełen etat.
Oferujemy:
- Współpracę w oparciu o umowę zlecenie od 28.11.2025 do 31.05.2026
- Wynagrodzenie w wysokości 48,66 zł/h + bonus za wyniki w pracy (ok.700-850 zł msc.)
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie (Szkolenie trwa 1 miesiąc, wówczas wymagana jest dyspozycyjność)
- Możliwość pracy w biurze lub zdalnie (na terenie Polski)
- Dodatkowe kursy i szkolenia online
- Dofinansowanie do okularów
Twój profil:
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne z biegłą znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1)
- Podstawowe znajomości branży energetycznej mile widziane, ale niekonieczne
- Bardzo dobra obsługa komputera; multitasking
- Doświadczenie w obsłudze klienta w contact center mile widziane
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole