Doradca Klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Reprezentowanie marki, obsługa zapytań klientów poprzez telefon, formularz internetowy lub czat.
- Stosowanie ustalonych procedur do szybkiej i profesjonalnej obsługi potrzeb klientów.
- Procesowanie roszczeń gwarancyjnych i koordynacja usług naprawczych.
- Zapewnienie podstawowego wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych.
- Rozwiązywanie reklamacji, przetwarzanie zamówień, organizacja zwrotów i udzielanie informacji o produktach.
- Wsparcie klientów w całym procesie zakupowym od pytania do zarządzania incydentami.
Wymagania:
- Biegłość w języku czeskim na poziomie C1/C2, zarówno w mowie, jak i piśmie.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Umiejętność pracy z wieloma systemami i platformami.
- Znajomość pakietu Microsoft Office.
- Empatia wobec klientów przy zachowaniu obiektywności.
- Zdolność do pracy w zespole i pozytywne nastawienie.
Oferujemy:
- Pakiet korzyści: opieka zdrowotna, system benefitów, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej, owoce oraz dni pizzy.
- Program rozwoju talentów: przejrzyste ścieżki kariery i możliwość awansu.
- Możliwości samorozwoju: dostęp do platform e-learningowych i kursów językowych.
- Program poleceń: bonus za polecenie znajomego.
- Wspaniała kultura pracy: doceniamy różnice kulturowe i organizujemy wydarzenia integracyjne.