Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą z prawie 20-letnim stażem na polskim rynku. Od lat świadczymy usługi z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży, wsparcia technicznego oraz marketingu telefonicznego, współpracując z liderami rynku polskiego i międzynarodowego. Do każdego Klienta podchodzimy z pasją i zaangażowaniem.
Jeśli chciałbyś do nas dołączyć to trafiłaś/eś na świetny moment!
Aktualnie szukamy osoby na stanowisko: Doradca ds. Obsługi Klienta (infolinia wsparcia technicznego dla systemów związanych z branżą medyczną)
Doradca ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, al. Jerozolimskie 142 B
Dlaczego warto z nami pracować?
- Umowa zlecenie z premiami za wyniki
- Pakiet benefitów: karta Multisport i dofinansowanie opieki medycznej w Medicover
- Godziny pracy: głównie 9:00 - 17:00 (infolinia jest czynna 24/7 więc czasem możliwa jest praca w święta, weekend czy popołudniami)
- Profesjonalne szkolenia na start – nauczymy Cię wszystkiego, czego potrzebujesz
- Nowoczesne biuro w świetnej lokalizacji (al. Jerozolimskie 142 B) – przy samym dworcu Warszawa Zachodnia
- Zgrany zespół, w którym liczy się dobra atmosfera i współpraca
- Wyjścia integracyjne – u nas nie tylko praca, ale i relacje!
Twoje zadania:
- Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych)
- Obsługa telefoniczna i mailowa (połączenia przychodzące)
- Budowanie relacji z Klientami i troska o ich satysfakcję
- Rozwój dzięki szkoleniom i codziennym wyzwaniom
Jesteś idealnym Kandydatem jeśli:
- Jesteś osobą odpowiedzialną i otwartą na naukę
- Potrafisz działać pod presją czasu i dobrze organizujesz swoją pracę
- Znasz język angielski w stopniu pozwalającym na obsługę Klienta (B2)
- Jesteś dyspozycyjna/y do udziału szkoleniu (3 dni po 8 godzin, odpłatne)
- Posiadasz status studenta (mile widziany, ale niekonieczny)
- Chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe w dynamicznym środowisku