Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Doradca ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/0825
OBOWIĄZKI:
Utrzymanie wysokiej jakości i ilości wyników wszystkich przypisanych współpracowników klienta. Kontrola czasu (np. harmonogram obowiązków, przerwy). Produktywność: Osiągnięcie celu w kluczowych wskaźnikach operacyjnych specyficznych dla projektu. Zarządzanie wydajnością i utrzymywanie zgodności z wymaganymi standardami, procesami i przepływami pracy. Prowadzenie dokumentacji projektu i powiązanych narzędzi. Planowanie i monitorowanie (recenzje) szkoleń dla współpracowników Klienta. Wysoki poziom samoorganizacji w realizacji punktów omawianych na spotkaniach i odprawach zespołu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: francuski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: umiejętności organizacyjne
Uprawnienia: analityczne myślenie
Wymagania inne:
umiejętności, związane z obsługą klienta i wsparciu technicznym, umiejętności, związane ze sprzedażą i obsługą posprzedażową doświadczenie zawodowe 1 rok 1 miesiąc w tym 8 miesięcy na stanowisku "Doradca ds. obsługi klienta z językiem francuskim"
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 9 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie