Customer Service Advisor z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Odbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat.
- Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych.
- Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach.
- Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania problemu klienta.
- Udzielanie informacji o produktach, zamówieniach i zwrotach.
Wymagania:
- Język niemiecki na poziomie C1 – warunek konieczny.
- Język angielski minimum B2.
- Podstawowa znajomość pakietu MS Office i pracy z komputerem.
- Umiejętność jasnej komunikacji i pozytywne nastawienie
- Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane, ale nie wymagane)
Oferujemy:
- Stałe godziny pracy: poniedziałek–piątek, 8:00–18:00.
- Wolne weekendy!
- Nowoczesne biuro w Global Office Park w centrum Katowic.
- Pakiet benefitów:
- prywatna opieka medyczna (LuxMed)
- kafeteria MyBenefit
- ubezpieczenie na życie
- szkolenia językowe
- Bonus za polecenie znajomego do pracy.
- Przyjazna, międzynarodowa atmosfera i zespół, który wspiera.
- Możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy