Ogłoszenie numer: 10310051, z dnia 2025-10-10
Klient portalu Praca.pl
Account Manager
Miejsce pracy: Zielona Góra
Opis stanowiska
- Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji.
- Obsługa klientów i monitorowanie realizacji umów.
- Przygotowywanie ofert i dokumentacji niezbędnej do zawarcia umów.
- Analiza rynku i działań konkurencji, w tym nowe rozwiązania produktowe.
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie.
- Prawo jazdy kat. B i własny samochód.
- Znajomość MS Office (szczególnie Excel).
- Wiedza o rynku usług pocztowych, KEP lub finansowych.
- Orientacja na klienta i cele, umiejętność pracy pod presją.
- Komunikatywność, kreatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy.
- Mile widziane: Znajomość systemów CRM.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki pracy.
- Wsparcie opiekuna w pierwszych miesiącach.
- Benefity: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych, rabaty paliwowe i u partnerów biznesowych, dostęp do platformy językowej.
- Możliwość korzystania z preferencyjnych pożyczek i wsparcia w trudnych sytuacjach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.