0809 slajdy

In Codeus You Have Plenty Of Options To Display Your Services

WYZWANIA W PRACY Z KLIENTEM

 

Zatrudnienie na stanowisku o dużym natężeniu kontaktów z ludźmi dla niektórych bywa nieco stresujące. Praca z klientem to spore wyzwanie, a osoby o słabej psychice, które wszystko biorą do siebie, raczej się nie sprawdzą. Tu przydaje się odporność na stres, dystans oraz wytrwałość w realizacji celów sprzedażowych. W obsłudze klienta dobrze radzą sobie osoby, które umieją wyjść z inicjatywą.

JAKIE TRUDNOŚCI STOJĄ PRZED MANAGEREM SPRZEDAŻY?

Pracownicy piastujący kierownicze stanowiska związane z obsługą klienta czy sprzedażą mają bardzo wymagające zadanie. Poza „uszczęśliwianiem” klientów taka osoba musi wiedzieć, w jaki sposób motywować zespół, a także jak zapobiegać rotacji. Takie cele można osiągnąć między innymi dzięki pozapłacowym świadczeniom takim jak dofinansowanie kursów, prywatna opieka medyczna itd. Ponadto manager powinien wiedzieć jak w celach biznesowych wykorzystywać nowoczesne technologie.

Rozwój i wiedza branżowa

Komunikacja z klientem i zespołem

Orientacja na wynik

 
 

CIEKAWE STANOWISKA:

• pracownik hali (supermarket),
• pracownik ds. telewindykacji,
• kierownik salonu odzieżowego,
• ambasador marki,
• doradca klienta – projektant wnętrz,
• konsultant medyczny,
• specjalista ds. zamówień,
• dyrektor sprzedaży.

SZKOLENIA Z OBSŁUGI KLIENTA

Warsztaty związane z profesjonalną obsługą klienta obejmują takie zagadnienia, jak zarządzanie emocjami i stresem, asertywność, najnowsze trendy sprzedażowe czy skuteczna komunikacja. Uczestnicy szkoleń uczą się na temat typologii klientów, poznają podstawy psychologii, sposoby pozyskiwania informacji oraz rozwiązywania konfliktów. Przydatna okazuje się też wiedza z zakresu komunikacji niewerbalnej, sztuki zadawania pytań, czy technik wywierania wpływu.