Jak odpowiednio podejść klienta i uzyskać od niego to, co chcę, nauczyłam się jeszcze podczas studiów podyplomowych z zakresu technik sprzedażowych. Już wtedy wiedziałam, że praca z klientem jest tym, o czym marzę, dlatego postanowiłam jak najwięcej dowiedzieć się z zakresu interesującego mnie tematu. Zawsze wydawało mi się niezmiernie ciekawe, że istnieją sposoby, za pomocą których dużo łatwiej uzyskać jest od innej osoby to, na czym nam zależy. Nie ukrywam, że swoją wiedzę zdarza mi się także wykorzystywać czasem w życiu osobistym, jednak robię to tylko w sytuacjach kryzysowych, na przykład w obliczu zbliżającej się wielkiej kłótni z moim mężem.
Każdy klient jest inny, dlatego na każdego trzeba mieć inny sposób. Pracując w zawodzie specjalisty ds. obsługi klienta, specjalista obsługi klienta Radom, miałam do czynienia z niejednym trudnym i bardzo wymagającym klientem, którego przekonanie do takiej a nie innej usługi zajęło naprawdę dużo czasu. Na szczęście, gdy zna się metody postępowania, w 80% przypadków można osiągnąć sukces.
Wielu współpracowników pyta się w czym leży sekret osiąganych przeze mnie wyników, jednak ja nie mam zamiaru zdradzać swoich tajemnic. Jeśli ktoś jest tym bardzo zainteresowany, powinien wybrać się na odpowiedni kurs lub szkolenie. Ja nie mam zamiaru innym ułatwiać pracy. Co więcej, lepsze wyniku sprzedażowe moich współpracowników mogłyby zagrozić mojej pozycji lidera w zespole i przeszkodzić mi w drodze do awansu.