01 test

specjalista ds obsługi klientaspecjalista ds obsługi klientaNotatniksłuchawki

Specjalista obsługi klienta

– czego uczy praca z klientem?

Praca w customer service.
Podejmij wyzwanie!
NAJLEPSZE OFERTY Z BRANŻY

  • Wiedza sprzedażowaPraca w handlu wiąże się ze znajomością technik sprzedaży, a także z umiejętnością radzenia sobie z trudnymi klientami.
  • Silna psychikaWytrwałość oraz odporność na stres są niezbędne w zawodzie sprzedawcy. Do tego liczy się dystans oraz cierpliwość.
  • Uniwersalne wartościHandlowcy uczą się m.in. pracy zespołowej, zarządzania czasem czy inicjowania kontaktów. Takie umiejętności są bardzo przydatne.
  • Przestrzeganie standardówW każdej branży występują inne reguły działania. To, jakie zasady definiują obsługę klienta, zależy od polityki danej firmy.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.