Specjalista ds. obsługi klienta i zarządzania zamówieniami

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie małopolskie / Kraków 2024-06-24
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta i zarządzania zamówieniami
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/3630
OBOWIĄZKI:
Codzienne wsparcie Zespołów Operacyjnych Obsługi Klienta Niemiecko języcznego. Przetwarzanie i zarządzanie zamówieniami klientów od początku do końca, w tym komunikacją z klientami. Ścisła współpraca z klientami i biznesem KC oraz wszelkimi wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami Uczestnictwo w rozmowach telefonicznych i monitorowanie wewnętrznych interesariuszy, w tym raportowanie nierozstrzygniętych kwestii odpowiednim interesariuszom. Rozwiązywanie problemów związanych z różnymi częściami procesów Obsługi Klienta i współpracą z wewnętrznymi Zespołami. Udział w regularnych/okazjonalnych telekonferencjach/spotkaniach z Klientem. Wspieranie członków zespołu w zakresie codziennych zadań, gdy jest to konieczne i na żądanie kierownika.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

mile widziane doswiadczenie 2 letnie w obsłudze klienta.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie