Pracownik regionalnego działu wsparcia klienta

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie małopolskie / Kraków 2024-06-27
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik regionalnego działu wsparcia klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/3657
OBOWIĄZKI:
Linia odpowiedzi w obsłudze potrzeb dystrybutora produktów Herbalife, skuteczne zarządzanie wszystkimi interakcjami i zapewnienie pozytywnego wyniku w każdym przypadku dla dystrybutora produktów Herbalife. Przestrzeganie celów usługowych/biznesowych. Komunikacja werbalna i pisemna z dystrybutorami. Ambasador marki Herbalife zgodnie z wartościami korporacyjnymi i celami regionu EMEA.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

Wysoka zdolność do coachingu, edukacji i pozytywnego wpływania na członków. Wniesienie pozytywnego wkładu do zespołu, klientów wewnętrznych i członków. Szybkie uczenie się z doświadczeniem w zarządzaniu zmianą. Wymagane doświadczenie w obsłudze klienta: 1 rok

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie