Lider Zespołu Call Center z językiem niemieckim

Concentrix śląskie / Katowice dzisiaj
Lider Zespołu Call Center z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych
  • Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników
  • Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu
  • Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami
  • Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w obsłudze eskalacji
  • Organizacja spotkań i działań zespołowych
  • Utrzymywanie aktualnej wiedzy o procedurach i standardach pracy
Wymagania:
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, minimum 1 rok na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w sprzedaży
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) i angielskiego (min. B2)
  • Umiejętność pracy pod presją i skutecznego motywowania zespołu
  • Rozwinięte zdolności komunikacyjne i organizacyjne
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Programy rozwojowe, coaching i mentoring
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Integracje i wydarzenia zespołowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.