Konsultant ds. Obsługi Klienta

Contact Center Sp. z o.o. mazowieckie / Warszawa, przy Dworcu Zachodnim 2024-06-25
Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru call center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.

Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy?
 
Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, przy Dworcu Zachodnim

Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV.
 

Co będzie należało do Twoich obowiązków?
  • profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące (rozwiązywanie problemów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi na zapytania Klienta),
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,
  • przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
  • pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.
Czego od Ciebie wymagamy?
  • status ucznia/studenta,
  • rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • punktualność,
  • zaangażowanie i odpowiedzialność,
  • znajomość obsługi komputera,
  • komunikatywność,
  • język angielski – mile widziany.
Wszystkiego uczymy na szkoleniu, nie musisz mieć doświadczenia. Przyjdź z koleżanką/kolegą!

Co oferujemy?
  • pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
  • kartę multisport,
  • prywatną opiekę zdrowotną,
  • umowę zlecenie,
  • cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego,
  • elastyczny grafik,
  • dogodną lokalizację w nowoczesnym biurze (przy Dworcu Zachodnim).