Ekspert ds. Klientów Biznesowych
Miejsce pracy: woj. śląskie
Twój zakres obowiązków
- Sprzedaż produktów i usług Play w tym usług z zakresu ICT (Cloud, VOIP, FTTH)
- Pozyskiwanie i utrzymanie Klientów Biznesowych z określonego segmentu rynku
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
- Doradztwo w zakresie ofert i usług Play
- Prowadzenie negocjacji biznesowych
- Obsługa Klientów zgodnie ze standardami Play
- Monitorowanie działań konkurencji
Nasze wymagania
- Poszukujemy Ciebie, jeśli:
- Masz minimum roczne doświadczenie w sprzedaży do klientów biznesowych usług mobile i ICT
- Masz doskonale zdolności interpersonalne
- Znasz techniki sprzedaży
- Jesteś dyspozycyjny i gotowy do pracy w terenie
- Dobrze organizujesz pracę własną
- Jesteś samodzielny, działasz dynamicznie
- Stale chcesz podnosić swoje kwalifikacje
- Posiadasz czynne prawo jazdy kategorii B
To oferujemy
- Szukasz stabilnego zatrudnienia – mamy dla Ciebie umowę o pracę
- Cenisz jasne zasady – zadbaliśmy o przejrzysty system wynagrodzeń
- Chcesz się rozwijać i podnosić kwalifikacje – zapewniamy bogaty system szkoleń i możliwości awansu
- Liczysz na pełne zaplecze do wykonywania swych obowiązków – zaopatrzymy Cię w niezbędne narzędzia: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy oraz Internet
- Wymagasz od pracodawcy czegoś więcej niż tylko standardu – wyposażymy Cię w kartę MultiSport, bilety do kina, telefon służbowy oraz ubezpieczenie i prywatną opiekę medyczną
- Oczekujesz profesjonalnego wdrożenia – możesz liczyć na wsparcie
- Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projeky, rekrutacje wewnętrzne
- Imprezy integracyjne
- Tyt i tylko Ty decydujesz jak ubierasz się do pracy
- Świętujemy sukcesy
- Karta multisport
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie