Starszy Specjalista ds. Analiz

Carlsberg Polska mazowieckie / Warszawa 2021-10-28
Starszy Specjalista ds. Analiz
Miejsce pracy: Warszawa
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która zajęła 3. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2021” w kategorii FMCG.
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:
  • Twoją pasją jest wydobywanie sensu ze zbiorów liczb.
  • Kręcą Cię zgrabnie wymyślone pivoty.
  • Chcesz mieć wpływ na otaczającą Cię rzeczywistość.
  • Chcesz pracować w pełnym energii i pasji zespole marketingu.
  • Chcesz pracować w firmie, która dzięki temu, że działa szybciej, mądrzej i odważniej skutecznie odbiera udziały swoim konkurentom.
Co będziesz robić?
  • Będziesz analityczką/analitykiem pracującym w zespole Badań Rynku, będącym częścią działu marketingu.
  • Przygotowywać cykliczne raporty oraz odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe.
  • Współtworzyć procesy raportowania na temat rynku, konkurencji i trendów dla działu marketingu.
  • Współtworzyć rekomendacje mające realny wpływ na działanie firmy.
Czego oczekujemy?
  • Otwartości na zatrudnienie za pośrednictwem firmy zewnętrznej.
  • Co najmniej 1-2 lat doświadczenia w pracy na stanowisku analitycznym.
  • Biegłej umiejętności obsługi Excela i PowerPointa.
  • doświadczenia w analizie danych sprzedażowych (szczególnie mile widziane dane Nielsena, ale także inne np. CMR, GFK i inne także będą Twoim atutem).
  • Swobody w analizie danych i wyciąganiu z nich sensu.
  • Doświadczenia w pracy z PowerBI (mile widziane, ale niekonieczne).
  • Samodzielności, dokładności, umiejętności pracy w zespole.
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
  • Piwo na Święta
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:
  • Twoją pasją jest wydobywanie sensu ze zbiorów liczb.
  • Kręcą Cię zgrabnie wymyślone pivoty.
  • Chcesz mieć wpływ na otaczającą Cię rzeczywistość.
  • Chcesz pracować w pełnym energii i pasji zespole marketingu.
  • Chcesz pracować w firmie, która dzięki temu, że działa szybciej, mądrzej i odważniej skutecznie odbiera udziały swoim konkurentom.
Co będziesz robić?
  • Będziesz analityczką/analitykiem pracującym w zespole Badań Rynku, będącym częścią działu marketingu.
  • Przygotowywać cykliczne raporty oraz odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe.
  • Współtworzyć procesy raportowania na temat rynku, konkurencji i trendów dla działu marketingu.
  • Współtworzyć rekomendacje mające realny wpływ na działanie firmy.
Czego oczekujemy?
  • Otwartości na zatrudnienie za pośrednictwem firmy zewnętrznej.
  • Co najmniej 1-2 lat doświadczenia w pracy na stanowisku analitycznym.
  • Biegłej umiejętności obsługi Excela i PowerPointa.
  • doświadczenia w analizie danych sprzedażowych (szczególnie mile widziane dane Nielsena, ale także inne np. CMR, GFK i inne także będą Twoim atutem).
  • Swobody w analizie danych i wyciąganiu z nich sensu.
  • Doświadczenia w pracy z PowerBI (mile widziane, ale niekonieczne).
  • Samodzielności, dokładności, umiejętności pracy w zespole.
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
  • Piwo na Święta

Administratorem danych osobowych zawartych w formularzu rekrutacyjnym jest Carlsberg Polska, ul. Krakowiaków 34, 02-255 z siedzibą w Warszawie.