Specjalista / Specjalistka ds. zakupów

Trenkwalder wielkopolskie / Poznań 2021-11-26

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

 

Dla naszego klienta poszukujemy:

Specjalista / Specjalistka ds. zakupów
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: SZ/POZ/1121
Obowiązki:
  • kompleksowa realizacja zamówień: z działu planowania (na uzupełnienie stanów magazynów centralnych) według ustalonego harmonogramu oraz obsługa zamówień bezpośrednich „ZB” z oddziałów,
  • potwierdzanie dat dostaw w systemie DAX,
  • weryfikacja zasadności składania zamówień u danego dostawcy,
  • planowanie transportu w zależności od uzgodnień z dostawcą,
  • weryfikacja dostaw z dokumentami księgowymi (fakturami, itd.), wyjaśnianie rozbieżności ilościowych, wartościowych,
  • dla dostawców C (dostawcy sporadyczni, jednorazowi), pomoc we wskazaniu handlowcom firmy w której ulokować zapytanie, a następnie zamówienie,
  • bieżące negocjacje z dostawcami na zamówienia generowane z działu planowania (dla dostawców ABM) w uzgodnieniu z Category Managerami,
    negocjowanie warunków pod bieżące zamówienia,
  • kontrolowanie warunków zakupowych,
  • odpowiedzialność za terminy dostaw,
  • terminowe wysyłanie zamówień.
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym dobra znajomość Excela,
  • odporność na stres,
  • asertywność,
  • znajomość asortymentu elektrotechnicznego mile widziana,
  • sumienność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • skuteczność w rozwiązywaniu problemów.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenie,
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
  • atrakcyjne wynagrodzenie.