Specjalista ds. zakupów

Purinova Sp. z o.o. mazowieckie / 2021-06-30

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą produkcyjną działającą w branży chemicznej. Stawiamy zarówno na rozwój nowych technologii, jak i ludzi. Rezultatem tego są własne patenty na innowacyjne rozwiązania, które pozwalają nam skutecznie konkurować na międzynarodowej arenie.

Specjalista ds. zakupów
Miejsce pracy: woj. mazowieckie
miejsce pracy: Tarnów
 

działającą w branży chemicznej. Stawiamy zarówno na rozwój nowych technologii, jak i ludzi. Rezultatem tego są własne patenty na innowacyjne rozwiązania, które pozwalają nam skutecznie konkurować na międzynarodowej arenie.

Zakres obowiązków:
  • odpowiedzialność za kompleksową realizację procesu zakupów materiałów do produkcji, w szczególności za tworzenie i prowadzenie kontraktów oraz korespondencji handlowej w języku angielskim (zagraniczni dostawcy),
  • prowadzenie analiz warunków handlowych oraz negocjowanie umów/transakcji,
  • analiza rynku w obrębie branży chemicznej i przygotowywanie raportów z analiz, 
  • nawiązywanie nowych oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami, w tym odpowiedzialność za prowadzenie projektów wewnętrznych w zakresie rozwijania współpracy z nimi,
  • kontrola stanów magazynowych, monitorowanie terminowości dostaw, rozliczanie dokumentów handlowych,
  • koordynacja i kontrola łańcucha dostaw, prowadzenie bieżącej oceny dostawców,
  • operacyjna obsługa zakupów realizowanych na podstawie stałych umów oraz zakupów doraźnych/spotowych,
  • wsparcie administracyjne działu.
Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe (preferowana chemia lub kierunki ścisłe),
  • minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • rozumienie podstawowych zagadnień z dziedziny chemii na poziomie szkoły średniej lub chęć uzupełnienia wiedzy w tym obszarze,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, 
  • wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • odporność na stres,
  • elastyczność w działaniu/szybkie adaptowanie się do zmian,
  • znajomość podstaw zarządzania projektami / doświadczenie uczestnictwa lub prowadzenia projektów wewnątrz firmy,
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
  • mile widziana znajomość planowania produkcji,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
  • mile widziana znajomość systemów klasy ERP,
  • gotowość do okazjonalnych delegacji krajowych i zagranicznych (mile widziane prawo jazdy).
Oferujemy:
  • możliwość zdobycia/ugruntowania doświadczenia w handlu międzynarodowym w sektorze przemysłu,
  • pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • autonomię stanowiska odpowiednio do stopnia wdrożenia i kompetencji,
  • możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń,
  • wsparcie doświadczeniem ze strony kolegów i przełożonych,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.