Specjalista ds. windykacji (praca w Call Center)

EOS KSI Polska Sp. z o.o lubelskie / Lublin 2021-11-27
Specjalista ds. windykacji (praca w Call Center)
Miejsce pracy: Lublin

EOS KSI Polska należy do międzynarodowej grupy EOS Holding, w którym pracują eksperci w dziedzinie międzynarodowego zarządzania wierzytelnościami. Więcej na https://pl.eos-solutions.com

Grupa EOS jest częścią międzynarodowej Grupy OTTO, dostarczającej usługi finansowe dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Dzięki naszym pracownikom na całym świecie rozwijamy się każdego dnia.

Oferujemy różnorodne działania w innowacyjnym środowisku pracy. Cenimy sobie kreatywność, uczciwość i zaufanie.

Twój zakres obowiązków
  • Negocjacje telefoniczne w zakresie spłat zobowiązań
  • Wyjaśnianie przyczyn opóźnień i ustalanie warunków spłat
  • Monitorowanie harmonogramów spłat
  • Aktualizacja danych oraz informacji o osobach zadłużonych w systemie informatycznym
Nasze wymagania
  • Wykształcenie min. średnie
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Nastawienie na realizację wyznaczonych celów
  • Asertywność, odporność na stres oraz zdolności negocjacyjne
  • Dojrzałe i odpowiedzialne podejście do podejmowanych działań
  • Otwartość na rozwój oraz nabywanie nowych umiejętności
Mile widziane
  • Osoby z doświadczeniem w obszarze windykacji oraz Call Center
To oferujemy
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat w wiodącej firmie finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Motywujący system wynagrodzenia (podstawa uzależniona od posiadanego doświadczenia + premia za wyniki)
  • Nagrody w ramach platformy motywacyjnej
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji
  • Pracę pięć dni w tygodniu w systemie zmianowym w godzinach pomiędzy 8:00 – 20:00
  • Na czas pandemii, możliwość pracy zdalnej
  • Po wdrożeniu w obowiązki w biurze w Lublinie możliwość realizacji pracy zdalnej
  • Dofinansowanie do świadczeń socjalnych m.in. karty Multisport, prywatnej opieki medycznej
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
  • Pracę w zgranym, dynamicznym zespole
Twój zakres obowiązków
  • Negocjacje telefoniczne w zakresie spłat zobowiązań
  • Wyjaśnianie przyczyn opóźnień i ustalanie warunków spłat
  • Monitorowanie harmonogramów spłat
  • Aktualizacja danych oraz informacji o osobach zadłużonych w systemie informatycznym
Nasze wymagania
  • Wykształcenie min. średnie
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Nastawienie na realizację wyznaczonych celów
  • Asertywność, odporność na stres oraz zdolności negocjacyjne
  • Dojrzałe i odpowiedzialne podejście do podejmowanych działań
  • Otwartość na rozwój oraz nabywanie nowych umiejętności
Mile widziane
  • Osoby z doświadczeniem w obszarze windykacji oraz Call Center
To oferujemy
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat w wiodącej firmie finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Motywujący system wynagrodzenia (podstawa uzależniona od posiadanego doświadczenia + premia za wyniki)
  • Nagrody w ramach platformy motywacyjnej
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji
  • Pracę pięć dni w tygodniu w systemie zmianowym w godzinach pomiędzy 8:00 – 20:00
  • Na czas pandemii, możliwość pracy zdalnej
  • Po wdrożeniu w obowiązki w biurze w Lublinie możliwość realizacji pracy zdalnej
  • Dofinansowanie do świadczeń socjalnych m.in. karty Multisport, prywatnej opieki medycznej
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
  • Pracę w zgranym, dynamicznym zespole