Specjalista ds. sprzedaży i obsługi Klienta Korporacyjnego

Solid Security Sp. z o.o. mazowieckie / Warszawa 2021-07-23
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi Klienta Korporacyjnego
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • realizacja polityki firmy w zakresie obsługi kluczowych kontrahentów, koordynowanie wewnętrznych procesów realizacji umów
  • współpraca z poszczególnymi komórkami firmy
  • planowanie wyników sprzedażowych oraz ich realizacja poprzez pozyskiwanie nowych kontrahentów na usługi spółek SOLID
  • przygotowywanie ofert handlowych, zawieranie umów, opieka nad pozyskanymi kontrahentami;
  • negocjowanie warunków handlowych poprzez prowadzenie rozmów i negocjacji na najwyższym poziomie;
  • raportowanie bieżących działań oraz wyników na potrzeby Zarządu;

Wymagania:

  • wysokie zaangażowanie w realizację celów i motywacja do pracy;
  • samodzielność oraz bardzo dobra organizacja czasu własnego;
  • własna inicjatywa;
  • łatwość nawiązywania kontaktów, pewność siebie, komunikatywność i swoboda wypowiedzi;
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientem;
  • czynne prawo jazdy kat. B.

Oferowane:

  • stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie o zasięgu ogólnokrajowym;
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia doświadczenia;
  • możliwość awansu w strukturach firmy;
  • wsparcie w procesie adaptacji na stanowisku oraz pakiet szkoleń produktowych;
  • stałe wynagrodzenie podstawowe + prowizję uzależnioną od wyników;
  • elastyczne formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenie, działalność gospodarcza;
  • możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczenia na życie, opieki medycznej, karty sportowej
  • niezbędne narzędzia pracy tj. telefon, laptop, samochód służbowy po okresie wdrożeniowym.