Specjalista ds. Obsługi Klienta

Korporacja KGL S.A. mazowieckie / Rzakta, Czosnów 2021-09-06

Korporacja KGL S.A. to elastyczny i uniwersalny producent opakowań z tworzyw sztucznych. Spółka produkuje folie oraz opakowania z tworzyw sztucznych przy wykorzystaniu metod ekstruzji, termoformowania i wtrysku.

 

Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Rzakta, Czosnów
Twój zakres obowiązków:
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy
  • obsługa zamówień Klientów – potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw
  • doradztwo w zakresie doboru zamienników
  • rozliczanie współpracy z Klientami
  • rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami
  • nadzór nad płatnościami Klientów i spływem należności
  • współpraca z Działem Handlowym, Działem Planowania Produkcji, Działem Logistyki oraz Działem Administracji Reklamacji
  • przestrzeganie warunków współpracy ustalonych z Klientami
  • aktywne tworzenie pozytywnego wizerunku firmy u Klientów
Nasze wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca współpracę z zagranicznymi Klientami (min. B2)
  • co najmniej kilkumiesięczne doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
  • otwartość, chęć uczenia się i poznawania oferty firmy
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność efektywnego komunikowania się i budowania relacji
  • łatwość w obsłudze programów i rozwiązań informatycznych stosowanych do zarządzania współpracą z klientami
Oferujemy:
  • umowę o pracę
  • wynagrodzenie zasadnicze oraz premię kwartalną
  • prywatną opiekę medyczną Medicover
  • kartę Multisport lub bilety do kina/teatru
  • ubezpieczenie grupowe PZU
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń socjalnych (bony świąteczne, paczki upominkowe, pożyczki celowe itp.)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.