Specjalista ds. obsługi Klienta Premium

Audio Video Design Sp. z o.o. mazowieckie / Warszawa - Żoliborz 2021-07-23

Bang & Olufsen - jedna z najbardziej znanych marek audio-video na świecie, od ponad 90 lat jest liderem w dziedzinie projektowania, technologii i innowacji. Credo firmy Bang & Olufsen jest tworzenie idealnie dostosowanych do oczekiwań klientów produktów wyróżniających się zaskakującym wykończeniem i najwyższej jakości dźwiękiem.

Salon Bang & Olufsen wchodzi w skład spółki Audio Video Design Sp. z o.o., która przynależy wraz Horn Distribution S.A. do Grupy Horn.

 

Obecnie otwieramy nowy salon marki Bank & Olufsen w Warszawie, przy ulicy Powązkowskiej.

Dołącz do nas jako

Specjalista ds. obsługi Klienta Premium
Miejsce pracy: Warszawa - Żoliborz
Oferujemy
  • stabilne zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • konkurencyjne wynagrodzenie stałe oraz premie motywacyjne,
  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w prężnie rozwijającej się grupie spółek,
  • możliwość aktywnego uczestniczenia w rozwoju organizacji,
  • pakiet benefitów pozapłacowych takich jak:  dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna, opieka medyczna, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, zniżki na firmowe produkty i usługi.
Zadania na stanowisku
  • zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami firmy,
  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez nawiązywanie relacji biznesowych,
  • budowanie długotrwałych relacji i kompleksowej współpracy z Klientami Premium,
  • rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań.
Nasze oczekiwania
  • doświadczenie w sprzedaży dóbr luksusowych- warunek konieczny,
  • doświadczenie w samodzielnym nawiązywaniu kontaktów z Klientami biznesowymi i indywidualnymi, prowadzeniu prezentacji i spotkań,
  • samodzielność w działaniu i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych,
  • wysoka kultura osobista,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
Do oferty prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i innych dokumentach aplikacyjnych, w zakresie szerszym niż wynika z przepisów prawa, w celu związanym z udziałem w niniejszej rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. obsługi Klienta Premium w firmie Audio Video Design Sp. z o.o.” Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: „Rozporządzenie”, informuję, że: Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Audio Video Design Sp. z o.o . z siedzibą w Warszawie 02-873, ul. Kurantów 34 (dalej: Spółka); Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celach związanych z prowadzeniem procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia oraz art. 6 ust. 1 lit a) jeśli przekaże Pani/Pan dane w szerszym zakresie niż wymagają tego przepisy prawa pracy oraz jeśli zechce Pani/Pan brać udział w przyszłych rekrutacjach; Podanie danych w oparciu o Pani/Pana zgodę jest dobrowolne i nie wpływa na proces rekrutacji. Wyrażona zgoda może zostać wycofana w każdej chwili. Jej wycofanie nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych należy kierować na adres mailowy gdpr (at) horn.eu; Odbiorcą Pani/Pana danych mogą być podmioty wspierające Spółkę w procesie rekrutacji ( firma Horn Distribution S.A., podmioty świadczące usługi IT, firmy świadczące usługi doradztwa personalnego ), podmioty z grupy kapitałowej Horn Distribution lub upoważnione organy państwowe; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez Spółkę przez okres realizacji celu, dla którego zostały zebrane, tj. prowadzenia rekrutacji, do okresu maksymalnie 6 miesięcy; Ma Pan/Pani prawo dostępu do Pana/Pani danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, przeniesienia lub ograniczenia; Ma Pan/Pani prawo wnieść skargę do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych przez Spółkę będzie naruszało postanowienia Rozporządzenia; Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania będzie skutkowała brakiem możliwości uwzględnienia Pana /Pani aplikacji w procesie rekrutacyjnym; Spółka nie planuje podejmować decyzji, które opierać się będą wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, Pana/Pani danych osobowych oraz wywoływać wobec Pana/Pani skutki prawne lub w podobny sposób na Pana/Panią wpływać.