Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. hiszpański i angielski,

SITEL Polska mazowieckie / Warszawa 2021-09-01

 

Sitel Group is comprised of industry-leading firms providing business process outsourcing, digital marketing, training and talent management, technology and innovation, consulting and analytics solutions.

We are looking candidates for the position of

 

Customer Service Professional – Spanish/English speaker (remote recruitment)

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. hiszpański i angielski,
Miejsce pracy: Warszawa

 

On this position you will be responsible for telephone and e-mail support for users of transportation network company

 

It is worth joining us
  • Internal promotion opportunity
  • Friendly, multicultural work environment
  • Complete training for supported products
  • Good work conditions, stable employment
We expect
  • Native/fluent Spanish and English
  • IT literacy (Windows, MS suite)
  • Excellent interpersonal skills
  • Team work oriented
  • Availability in working hours: Monday-Sunday
You get
  • Labor contact
  • Private healthcare, Christmas vouchers
  • Employee command program
  • Bonuses for the best performers
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "
Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).