Specjalista ds. obsługi klienta i cross-sellingu [rekrutacja online]

E100 International Trade sp. z o.o mazowieckie / Warszawa 2021-06-22

E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu.

Każdego dnia dążymy do tego, by być kluczowym partnerem dla firm transportowych i niezależnie od rozmiarów floty samochodowej świadczyć pełne spektrum usług i wsparcia naszym klientom.

Nasz główny produkt to karta paliwowa, a do niego oferujemy szereg korzyści dodatkowych dla przewoźników. Sieć stacji paliw, która akceptuje naszą kartę, liczy 16 500 punktów w 32 krajach. I ciągle się rozwijamy!

W Polsce tworzymy zespół ponad 200 pracowników, a w grupie spółek na pokładzie mamy w sumie ponad 800 osób.

Chcesz zasilić nasze szeregi? Aplikuj do nas!

Aktualnie w do Naszego Działu Opłat Drogowych zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta i cross-sellingu [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Warszawa

Miejsce pracy:biuro w Warszawie lub Home Office

 

Opis stanowiska:
  • Zwiększanie wolumenu sprzedaży multiserwisów do obecnych Klientów
  • Udzielanie konsultacji klientom, pracownikom firmy oraz partnerom biznesowym w zakresie usług dodatkowych
  • Uzupełnianie dokumentów, umów, aneksów i zgłoszeń koniecznych do rejestracji klienta w danym systemie opłat drogowych.
  • Kompletowanie i weryfikacja dokumentów otrzymywanych od klientów
  • Realizacja połączeń wychodzących oraz odbieranie połączeń przychodzących
  • Identyfikowanie i rekomendowanie obszarów do poprawy z zakresu sprzedaży multiserwisów
  • Realizacja celów ilościowych i jakościowych
  • Analiza klientów na podstawie raportów (litry, bramki, detale itp.)
  • Analiza konkurencji i zapotrzebowania klientów
  • Przygotowywanie ofert dla klientów na podstawie uzyskanych informacji
  • Praca z aktualnymi akcjami marketingowymi i bazami (raportowanie o wynikach akcji)
Profil poszukiwanego kandydata:
  • Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
  • Mile widziane doświadczenie w branży kart paliwowych lub branży transportowej
  • Umiejętności sprzedażowe i nastawienie na wynik
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę od początku współpracy
  • Jasno nakreślone cele do realizacji
  • Pracę w zgranym zespole specjalistów
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, platforma e-learning do nauki języków obcych)
  • Obszerny pakiet szkoleń wdrożeniowych oraz szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności
  • Możliwość rozwoju ścieżki kariery w międzynarodowej firmie, dbającej o dobrą atmosferę pracy, która stawia na ciągłe wdrażanie innowacyjnych rozwiązań produktowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.