Pracownik działu obsługi Klienta

Moveo HR śląskie / Zabrze 2021-11-15

STANOWISKO

Pracownik działu obsługi Klienta
Miejsce pracy: Zabrze

ZADANIA - OBOWIĄZKI:

  • Bieżąca sprzedaż wolnych nośników reklamowych.
  • Kontakt z Klientami: wysyłanie ofert, pilnowanie terminowych płatności.
  • Współpraca z zleceniobiorcami.
  • Opisywanie faktur przychodzących dotyczących.
  • Współpraca z działem technicznym.
  • Prowadzenie archiwizacji dokumentacji powykonawczej i przesyłanie zdjęć z realizacji do Klientów.
  • Przygotowywanie umów i aneksów z klientami na podstawie dostępnych wzorów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
  • Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.
  • Prowadzenie zestawień sprzedażowych w tym tabeli handlowej z danymi powierzchni reklamowych.
WYMAGANIA:
  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe.
  • Biegła obsługa komputera pakiet office, szczególnie Excel.
  • Wymagane prawo jazdy kat. B. 
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego i lub niemieckiego
  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych – umiejętności negocjacyjne.
  • Odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, kreatywność, samodzielność w działaniu.
OFERUJEMY:
  • Umowa o pracę.
  • Wynagrodzenie podstawowe + premia od wygenerowanego obrotu.
  • Praca w firmie o stabilnej pozycji na rynku.

wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z poźn. zm.).”