Pracownik Działu Obsługi Klienta

UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o. opolskie / 2021-07-16
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Pełny etat
woj. opolskie


 

OPIS STANOWISKA:
  • praca w contact center/call center - telefoniczna obsługa klientów (jedynie połączenia przychodzące);
  • rejestracja oraz obsługa bieżących interwencji zgłaszanych przez klientów w systemie ECM;
  • rejestrowanie pozostałych aktywności realizowanych w ramach codziennej obsługi klientów;
  • współpraca z działami UPS w celu zapewnienia najwyżej jakości obsługi klientów.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
  • mile widziana znajomość specyfiki pracy CSC;
  • dobrej znajomości pakietu MS Office;
  • umiejętności analitycznego myślenia oraz wysokich umiejętności interpersonalnych;
  • bardzo dobrej organizacji pracy;
  • umiejętności pracy w zespole;
  • umiejętności pracy pod presją czasu;
  • dyspozycyjności od poniedziałku do soboty w godz. 7:30 - 20:00.
OFERUJEMY:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • możliwość pracy zdalnej;
  • ubezpieczenie na życie;
  • plan emerytalny PPE w całości opłacany przez Pracodawcę;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • dofinansowanie do karty Multisport;
  • specjalny program wdrożeniowy dla nowych pracowników;
  • zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku;
  • możliwość wykorzystania języka obcego w codziennych kontaktach z zagranicznymi partnerami i klientami;
  • miłą i przyjazną atmosferę pracy oraz możliwość udziału w wielu organizacjach wewnątrzfirmowych (np. komitet wolontariacki, sportowy itp.).
BENEFITY
  • PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
  • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE
  • DOFINANSOWANIE ZAJĘĆ SPORTOWYCH
  • ATRAKCYJNA LOKALIZACJA
  • UPS UNIVERSITY
  • PROGRAM ONBOARDINGOWY
  • PROGRAM REKOMENDACJI PRACOWNIKÓW
  • PROGRAM EMERYTALNY

Ponad 480 000 pracowników UPS na całym świecie zaangażowanych jest każdego dnia w dostarczanie ponad 20 milionów przesyłek do miejsc docelowych. Nasz sukces opiera się na pracy zespołowej i dążeniu do doskonałości we wszystkim, co robimy. W naszych programach rozwojowych pracownicy UPS odkrywają dziś, kim mogą stać się w przyszłości. Jesteśmy szczególnie dumni z naszego Programu „Women Leadership Development”, przełomowej inicjatywy dla kobiet w branży logistycznej.

 

Kochamy logistykę, ponieważ pasjonują nas ludzie. Nie tolerujemy nierównego traktowania - ani w procesie rekrutacji, ani w codziennej pracy naszych zespołów.


 

OPIS STANOWISKA:
  • praca w contact center/call center - telefoniczna obsługa klientów (jedynie połączenia przychodzące);
  • rejestracja oraz obsługa bieżących interwencji zgłaszanych przez klientów w systemie ECM;
  • rejestrowanie pozostałych aktywności realizowanych w ramach codziennej obsługi klientów;
  • współpraca z działami UPS w celu zapewnienia najwyżej jakości obsługi klientów.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
  • mile widziana znajomość specyfiki pracy CSC;
  • dobrej znajomości pakietu MS Office;
  • umiejętności analitycznego myślenia oraz wysokich umiejętności interpersonalnych;
  • bardzo dobrej organizacji pracy;
  • umiejętności pracy w zespole;
  • umiejętności pracy pod presją czasu;
  • dyspozycyjności od poniedziałku do soboty w godz. 7:30 - 20:00.
OFERUJEMY:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • możliwość pracy zdalnej;
  • ubezpieczenie na życie;
  • plan emerytalny PPE w całości opłacany przez Pracodawcę;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • dofinansowanie do karty Multisport;
  • specjalny program wdrożeniowy dla nowych pracowników;
  • zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku;
  • możliwość wykorzystania języka obcego w codziennych kontaktach z zagranicznymi partnerami i klientami;
  • miłą i przyjazną atmosferę pracy oraz możliwość udziału w wielu organizacjach wewnątrzfirmowych (np. komitet wolontariacki, sportowy itp.).
BENEFITY
  • PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
  • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE
  • DOFINANSOWANIE ZAJĘĆ SPORTOWYCH
  • ATRAKCYJNA LOKALIZACJA
  • UPS UNIVERSITY
  • PROGRAM ONBOARDINGOWY
  • PROGRAM REKOMENDACJI PRACOWNIKÓW
  • PROGRAM EMERYTALNY

Ponad 480 000 pracowników UPS na całym świecie zaangażowanych jest każdego dnia w dostarczanie ponad 20 milionów przesyłek do miejsc docelowych. Nasz sukces opiera się na pracy zespołowej i dążeniu do doskonałości we wszystkim, co robimy. W naszych programach rozwojowych pracownicy UPS odkrywają dziś, kim mogą stać się w przyszłości. Jesteśmy szczególnie dumni z naszego Programu „Women Leadership Development”, przełomowej inicjatywy dla kobiet w branży logistycznej.

 

Kochamy logistykę, ponieważ pasjonują nas ludzie. Nie tolerujemy nierównego traktowania - ani w procesie rekrutacji, ani w codziennej pracy naszych zespołów.

Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do UPS (Pracodawca), akceptujesz Politykę prywatności dla kandydatów UPS.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.