Pracownik Biurowy

Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k. pomorskie / Rumia ul. Działkowców 2021-07-23

Ogłoszenie numer: 5182215, z dnia 2021-07-23

 

Firma MAG Dystrybucja jest firmą handlową istniejącą na polskim rynku od 1995 roku. Od momentu rozpoczęcia działalności priorytetem jest konstruowanie najlepszych ofert na towary wiodących producentów w Polsce jak Grupa Maspex,  Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Żywiec Zdrój, Nestle i innych, co w połączeniu z profesjonalną obsługą klienta i fachowością w realizacji dostaw powoduje, że jest cenionym partnerem rynku FMCG. Priorytetem firmy MAG Dystrybucja jest budowanie trwałych relacji z Klientami ale również z Pracownikami, doceniając potencjał który wnoszą swoim zaangażowaniem.

 

REKRUTACJA NA STANOWISKO:

 

Pracownik Biurowy

Miejsce pracy: pomorskie / Rumia ul. Działkowców

 

Opis stanowiska

  • Bieżąca obsługa klientów w hurtowni (podstawowe doradztwo, sprzedaż, przyjmowanie zamówień)
  • Poprawne prowadzenie obsługi dokumentacji sprzedażowej
  • Wystawienie korekt
  • Wprowadzanie dokumentów do obiegu
  • Wykonywanie prac administracyjnych związanych ze sprawnym funkcjonowaniem biura
  • Fakturowanie (systemowych i telefonicznych) zamówień zakupu i sprzedaży towarów z oferty handlowej

Wymagania

  • Praktyczna znajomość i operatywność w systemie ERP CDN XL lub innych systemów operacyjnych sprzedaży
  • Sprawna obsługa komputera oraz pakietu MS Office
  • Umiejętność ustalenia priorytetów i organizowania własnej pracy,
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wykształcenie  minimum średnie

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie: podstawa + premia
  • Pracę zmianowa w godzinach 7-16
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczeń w prężnie rozwijającej się firmie dystrybucyjnej
  • Pracę w młodym, ambitnym zespole

 

Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że odpowiemy na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.