Manager zespołu Call Center z językiem niemieckim

CCIG Group Sp. z o.o. dolnośląskie / Wrocław 2021-07-16

Wierzymy, że każdy z nas jest wartościowy, szukamy ludzi z osobowością. Uważamy, że łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespół tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. Jesteśmy przekonani, że to właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy CCIG niepowtarzalny charakter.

Manager zespołu Call Center z językiem niemieckim
Do Twoich codziennych wyzwań, będzie należało między innymi:
  • Zarządzanie zespołem,
  • Rozwój doradców - prowadzenie warsztatów kompetencyjnych, coaching, przekazywanie bieżącej informacji zwrotnej,
  • Motywowanie zespołu,
  • Monitorowanie, analiza aktualnych wyników, nadzór nad realizacją i analizą wskaźników jakościowych i ilościowych zespołu,
  • Przygotowanie raportów niezbędnych do analizy,
  • Współpraca z innymi działami - Działem Szkoleń oraz Działem HR,
  • Współpraca z klientem zewnętrznym.
Pasujemy do siebie, jeśli:
  • Lubisz i potrafisz dzielić się wiedzą i swoim doświadczeniem,
  • Posługujesz się językiem niemieckim na poziomie C1,
  • Potrafisz motywować innych do działania,
  • Znasz techniki sprzedażowe oraz podstawowe wskaźniki,
  • Potrafisz obsługiwać narzędzia typu Excel na poziomie średnio zaawansowanym,
  • Posiadasz wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne oraz komunikatywność.
Co możemy Ci zaoferować?
  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus premie za realizację celów,
  • Profesjonalne wdrożenie do nowej roli,
  • Szeroki wachlarz benefitów, takich jak karta multisport, ubezpieczenie, pakiet medyczny Luxmed,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
  • Pracę w przyjaznej atmosferze,
  • Szkolenia wewnętrzne,
  • Niezbędne narzędzia do pracy - laptop, telefon.
  • Jeżeli to ogłoszenie jest dla Ciebie, aplikuj jak najszybciej!