Konsultant ds. Obsługi Klienta

Contact Center Sp. z o.o. mazowieckie / Warszawa 2021-07-28

Szukasz pracy stałej lub dodatkowej? Chcesz zdobyć doświadczenie?

 

Zapraszamy do Nas!

 

Będziesz mógł/mogła rozwinąć swoje kompetencje komunikacyjne, sprzedażowe i przede wszystkim pracować w zgranym zespole.  Jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia zawodowego – nie martw się, z chęcią wszystkiego Cię nauczymy!

 

Dla Klienta z branży finansowej do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Do której zadań należeć będzie:
  • profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia wychodzące – bieżące wsparcie Klienta
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem
  • praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów
  • utrzymywanie bieżących Klientów oraz dostosowywanie odpowiednich propozycji dla nich
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
  • lubisz nawiązywać relacje interpersonalne
  • lubisz ludzi a kontakt z nimi sprawia Ci przyjemność
  • potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów
  • posiadasz status studenta
W zamian oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy – projekty realizowany pon.-pt. 8-20 oraz soboty 10-18;
  • pracę w zgranym Zespole
  • profesjonalne szkolenia
  • dogodną lokalizację i nowoczesne biuro (West Station II, al. Jerozolimskie 142B)
  • możliwość benefitów : Multisport oraz pakiet Medicover
  • atrakcyjne systemy premiowe