Konsultant ds. Obsługi Klienta

Contact Center Sp. z o.o. mazowieckie / 2021-07-11

Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru call center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.

Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy?

 

Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:

Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: woj. mazowieckie

Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV.

 

Główne zadania realizowane na stanowisku:
  • profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące (rozwiązywanie problemów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi na zapytania Klienta),
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,
  • przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
  • pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.
Poszukiwane kompetencje:
  • osoby z wykształceniem średnim, przyszli studenci oraz studenci,
  • rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • punktualność,
  • zaangażowanie i odpowiedzialność,
  • znajomość obsługi komputera,
  • łatwość w posługiwaniu się pismem i mową.
Ale tak naprawdę poszukujemy CIEBIE!
 
Naszym pracownikom oferujemy:
  • pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
  • kartę multisport,
  • prywatną opiekę zdrowotną,
  • eventy firmowe,
  • cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.