IT Customer Care Specialist

Be in IT lubuskie / 2021-07-13

Be in IT to mikro-organizacja freelancerska, oparta na latach doświadczeń w realizacji rekrutacji specjalistów IT. Prowadzimy projekty dla dużych i małych firm, od softwarehouse’ów poprzez fintech’y czy agencje marketingowe i interaktywne. Specjalizujemy się w całym przekroju stanowisk związanych z szeroko pojętą informatyką.

IT Customer Care Specialist
Codzienne zadania:
  • Długofalowa współpraca z polską firmą IT, specjalizującą się w zapewnieniu infrastruktury serwerowej dla zewnętrznych klientów korzystających ze sklepów online/e-commerce.
  • Utrzymywanie kontaktu z klientami z branży e-commerce oraz firmami developerskimi, wdrażającymi rozwiązania do sklepów.
  • Współpraca z polskimi (większość) oraz zagranicznymi klienta.
  • Współpraca z kilkuosobowym zespołem Customer Care.
  • Tworzenie, wdrażanie i monitorowanie utrzymania procesów i procedur przekrojowych.
  • Współpraca z działem IT (między innymi Administratorzy Windows, Administratorzy Linux).
  • Negocjowanie umów i warunków z klientami, onboarding nowych klientów.
  • Współpraca z klientem w zakresie projektów rozwoju i planów biznesowych, konsultowanie klientów z zakresu nowych rozwiązań i usług.
  • Praca z technikami cross-selling i up-selling.
  • Zarządzanie ciągłością usług.
  • Zarządzanie architekturą i inżynierią sprzedaży oraz ofertą handlową.
Oczekiwania:
  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Znajomość zagadnień wymienionych w obowiązkach.
  • Mile widziana znajomość MS Visio/Enterprise Architect, rozwiązań chmurowych.
  • Co najmniej podstawowa wiedza ogólna z zakresu IT.
  • Umiejętności interpersonalne, w tym łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1.
Oferta:
  • Długofalowa współpraca B2B z wynagrodzeniem w przedziale 10 000 – 12 000 PLN netto miesięcznie + VAT + 28 dni płatnego urlopu.
  • Szybki i sprawny proces rekrutacyjny (dwa etapy).
  • Dodatkowy budżet na rozwój i uczestnictwo w konferencjach
  • Sprzęt potrzebny do współpracy (laptop, telefon, internet mobilny)
  • Brak dyżurów „po godzinach”
  • Prywatna opieka medyczna LuxMed, Kafeteria MyBenefit.
  • Współpraca w pełni zdalna, teraz jak i po pandemii.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.