Customer Success Specialist

iCEA Sp. z o.o. wielkopolskie / Poznań 2021-07-21

Jesteśmy jedną z największych agencji SEO w Polsce. Posiadamy prawie 15-letnie doświadczenie w pomaganiu naszym Klientom w ich codziennych zmaganiach w obszarze SEO i SEM. Naszą specjalnością są wysokiej jakości usługi pozycjonowania i prowadzenia kampanii Google AdWords dla
klientów w Polsce i za granicą.

 

Jeśli chcesz dołączyć do grupy najlepszych ekspertów z branży SEO i SEM, pasjonatów i profesjonalistów, dla których praca jest przyjemnością – zapraszamy do nas!

 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:

Customer Success Specialist
Miejsce pracy: Poznań


Zadaniem naszego zespołu Customer Success jest bieżąca obsługa, wsparcie i edukacja klienta w branży SEO/SEM.

 

To możemy Ci zaproponować:
  • elastyczne godziny pracy – 7.00/9.00 – 15.00/17.00,
  • strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki),
  • stabilne zatrudnienie w firmie, która jest liderem rynku SEO,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość wyboru formy zatrudnienia: umowa o pracę (od 4 000 zł do 6 000 zł brutto); B2B (od 5 000 zł do 8 000 zł netto), w zależności od doświadczenia i umiejętności,
  • pracę w dziale Customer Success z proklienckim podejściem obsługi,
  • wprowadzenie do pracy poprzez indywidualne podejście i ukierunkowane szkolenia,
  • transparentność w komunikacji i precyzja w określaniu zadań i celów.
  • możliwości realnego rozwoju,
  • pracę z nowoczesnymi narzędziami do obsługi klienta oraz SEO/SEM.
  • samodzielność w działaniu i przestrzeń do realizowania własnych pomysłów - cenimy inicjatywy i proaktywność,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • biuro przyjazne psom,
  • urodzinowy dzień wolny,
  • regularne integracje,
  • biblioteczkę pracowniczą,
O Tobie:
  • zdobyłeś już pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta B2B. Wiedza z branży Digital Marketingu (głównie SEO) będzie dodatkowym atutem,
  • czujesz, że wysoka kultura osobista jest cechą, która Cię wyróżnia,
  • chętnie się komunikujesz i wchodzisz w interakcje, budując długofalowe relacje z klientem,
  • masz duże pokłady zaciekawienia marketingiem internetowym i chcesz się w tym kierunku rozwijać,
  • z uwagą podchodzisz do zgłoszeń klientów i sprawnie znajdujesz najlepsze rozwiązania,
  • lubisz dzielić się wiedzą i zachęcać do nowych rozwiązań. Chcemy, by klient po każdym kontakcie z naszym Customer Success czuł, że jego opiekun wspiera szanse rozwoju jego biznesu online,
  • chcesz być częścią dużego, międzynarodowego projektu.
Ucieszymy się, jeśli:
  • znasz środowisko narzędzi Google (Google Sheets, Google Docs, Prezentacje Google),
  • posiadasz podstawową znajomość lub miałeś do czynienia z narzędziami: Google Analytics, Google Search Console, Senuto, Semstorm, Majestic SEO, Ahrefs, Keywordtool (jeżeli nie, to i tak z przyjemnością Cię w nie wdrożymy),
W jakim obszarze będziemy współpracować?
  • praktyczne wsparcie klienta od momentu rozpoczęcia współpracy w zakresie pozycjonowania, mając na uwadze jego oczekiwania, potrzeby, ale także w postaci własnych inicjatyw,
  • utrzymywanie kontaktu i budowanie relacji z klientami poprzez precyzyjne odpowiadanie na pytania, przekazywanie informacji dotyczącej bieżącej realizacji usługi i wskazówek do osiągania jeszcze lepszych efektów,
  • analizowanie wyników i proponowanie dopasowanych rozwiązań oraz rozszerzenia współpracy,
  • wpływanie na zadowolenie klientów, poprzez dotrzymywanie terminów i ustaleń, dzielenie się wiedzą ekspercką, swoją postawą wywołując uśmiech na twarzy klientów.
Każda aplikacja powinna zawierać klauzule RODO: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, (Dz. Ustaw nr 133 poz. 883, z art. 23 i następnych ww. ustawy) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”. Operatorem danych osobowych będzie Grupa iCEA Sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Polskiej 114.