Customer Service Specialist with Italian

Genpact PL pomorskie / 2022-01-18

Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.


Obecnie zarządzamy 4700 procesami w 30 językach, poprzez sieć ponad 70 centrów operacyjnych w 20 krajach.

Współpracujemy z klientami z listy Fortune Global 500 i poza nią, oraz zatrudniamy ponad 77 000 osób w ponad 20 krajach, z kluczowymi biurami w Nowym Jorku, Palo Alto, Londynie i Delhi.

Nasi klienci to firmy w różnych branż, takich jak motoryzacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia, produkcja, branża farmaceutyczna, telekomunikacja i logistyka.

Zapewniamy bezproblemowy serwis z naszych globalnych centrów, aby zaspokoić cele biznesowe, kulturowe oraz językowe naszych klientów.

Jesteśmy znani z generowania wpływu. Jeśli chcesz poznać nas lepiej odwiedź nas na www.genpact.com.

Dołącz do nas!


Customer Service Specialist with Italian

Main responsibilities are following:

 

•      Responsible to validate TSP shipment file

•      Download DN data from S1P platform

•      Responsible for working on platforms like Revolution/Wave0 / Wave1

•      Responsible for preparing shipment file for billing

•      Responsible for financial settlement of Reverse logistics activities

•      Responsible for executing ad hoc data extracts and reports

•      Work with L1 org on financial claims resolutions for billing

Requirements:

 

University degree (minimum Bachelor) / logistics can be an advantage
Inter-mediate in spoken and written English
Customer Service related experience
Good interpersonal skills: communication, influencing
Strong analytical skills required
Creativity, passion and engagement
Team-working oriented
Energetic and pressure resistance
Customer service mindset

Offer:

·         Attractive salary.

·         Stable job offer - employment contract.

·         Genpact supports professional trainings and great career development opportunities Possibly of development.

·         Work in a multicultural and diverse environment with employees from over 30 countries

·         Benefits (Insurance, Luxmed, Multisport, additional vacation days, biking policy).

·         Free access to our award-winning learning platform

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałam/em do celów rekrutacji pracowników. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikację prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych."