Customer Care Specialist

Plenti Sp. z o.o. mazowieckie / Warszawa 2021-07-15

Ogłoszenie numer: 5067687, z dnia 2021-07-15


Cześć! Jesteśmy Plenti, startupem z obszaru elektroniki użytkowej i ekonomii dostępu. Działamy na rynku od ponad 2 lat. Oferujemy dostęp do tysięcy produktów elektronicznych na wyciągnięcie ręki - wygodny wynajem bez wychodzenia z domu i zobowiązań.
System, w którym pracujemy składa się z aplikacji mobilnej, aplikacji webowej, narzędzi wewnętrznych oraz całej masy nowoczesnego sprzętu, z którego już teraz korzystają nasi klienci w całej Polsce! Mamy wsparcie krajowych i międzynarodowych inwestorów. W tym roku planujemy kilkukrotnie zwiększyć skalę naszej działalności.

Na co dzień pracujemy z najnowszym sprzętem gamingowym, dronami, kamerami, smartfonami, sprzętem audio, e-mobility i inteligentnym AGD. Ty też lubisz elektronikę? Doskonale! Jest nas już prawie 30, pracujemy w luźnej atmosferze, bez korporacyjnej gadki i zbędnych procedur. Dbamy o dobrą komunikację, jasne cele i biznesowe podejście. Osiągamy to przez regularne 1on1, OKRy na poziomie zespołów czy ogólnofirmowe spotkania, ceniąc sobie feedback i dobre samopoczucie zespołu. Budujemy atmosferę opartą na otwartości i zaufaniu, w której osoby z inicjatywą i pomysłami mogą wpłynąć na kierunek rozwoju Plenti. Nie wdrażamy bezsensownych narzędzi i procesów. Wspólnie wybieramy zarówno technologię jak i styl pracy.

Jeśli masz jakieś pytania pisz do nas śmiało - kariera@plenti.app - chętnie porozmawiamy i poznamy Cię lepiej!

Customer Care Specialist

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

 

Opis stanowiska

Kogo Szukamy?

Kogoś kto lubi opiekować się innymi i odpowiadać na wszelkie pytania i wątpliwości. Osoby, która chciałaby wspierać nasz zespół CS w kreowaniu jak najlepszych doświadczeń Klientów i mieć realny wpływ na tworzenie procesów obsługi Klienta.

Wymagania

Kluczowe zadania:

  • Bieżąca obsługa systemu zamówień (wbudowany chat, e-mailowo i telefonicznie)
  • Udzielanie informacji na temat produktów
  • Weryfikacja wszelkich zgłoszeń Klientów e-commerce i rozpatrywanie reklamacji produktowych
  • Prowadzenie obsługi administracyjnej zwrotów
  • Uczestniczenie w projektach mających na celu udoskonalenie procesów obsługi Klienta
  • Wsparcie innych zespołów, w szczególności zespołu sprzedaży i operacji

Co przyda Ci się na tym stanowisku?

  • Doświadczenie w obsłudze klienta min. 2 lata
  • Kultura osobista, komunikatywność i otwartość na współpracę z różnymi Klientami
  • Znajomość środowiska MS Office
  • Znajomość systemów CRM oraz obsługi na podstawie chatu np. Intercom
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy na wyznaczonych terminach

Co jeszcze jest dla nas ważne?

  • Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta (np. w aplikacji mobile/web), także w zakresie wdrażania usprawnień w procesie i systemach obsługi klienta
  • Otwartość i elastyczność-praca w startupowym środowisku to częste pivoty i zmiany, ale także duży wpływ na budowanie produkty i całej firmy
  • Inicjatywa - czyli chęć do rozwiązywania problemów i szukania nowych opcji na to, aby obsługa naszych klientów działa jeszcze lepiej

Mile widziane:

  • Doświadczenie w prowadzeniu kanałów Social Media

Oferujemy

Co możemy zaoferować:

  • Stabilną i ciekawą pracę w młodym i ambitnym zespole
  • Wsparcie członków zespołu oraz doświadczonych doradców i inwestorów
  • Możliwość pracy zarówno z biura, jak i zdalnej - sam dogadujesz ze swoim liderem ile będziesz na miejscu, a ile zdalnie
  • Wynagrodzenie adekwatne do stażu i osiągnięć - mamy przewidziane widełki, ale już na etapie dołączania do zespołu rozmawiamy o ESOP, który zostanie sformalizowany do końca roku. To oznacza, że dołączając do nas możesz z czasem stać się współwłaścicielem firmy
  • Współpraca z nami to tworzenie prężnie rozwijającego się startupu z zapewnionym finansowaniem na najbliższych kilka lat możesz o nas poczytać więcej tu, tu i jeszcze tu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.