Asystent w Dziale Obsługi Klienta

Nationale Nederlanden mazowieckie / Warszawa 2021-09-07
O nas

 

Przejrzystość, troska i zaangażowanie to nasze wartości. Pielęgnujemy je w dobrej atmosferze w naszym Cool-Center w samym centrum Warszawy. Nasza ekipa do zadań specjalnych zawsze staje na wysokości zadania i potwierdzają to klienci. Nasza praca jest nagradzana – ostatnio znaleźliśmy się w czołówce infolinii ubezpieczeniowych w kraju. Z jakim kolejnym wyzwaniem przyjdzie nam się zmierzyć? Tego nie wiemy – i to jest właśnie najlepsze! Pracując w Nationale-Nederlanden, zapomnisz o nudzie i rutynie.

Asystent w Dziale Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
  • Realizacja wychodzących kampanii telefonicznych
  • Telefoniczny kontakt z klientami celem zwiększenia lojalności i zadowolenia klientów
To oferujemy
  • Obecnie #NNpracujeZdomu, a nasze biuro znajduję się na zielonym warszawskim Powiślu
  • Zdalne wprowadzenie do pracy, w tym webinary, szkolenia, webcasty aby nauczyć się nowej rzeczywistości
  • Elastyczny czas pracy i możliwość pracy w systemie hybrydowym
  • Ask Henry - personalny asystent do załatwiania osobistych spraw wymagających czasu
  • Sekcje sportowe oraz parking rowerowy w biurze
Nasze wymagania
  • Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe
  • Potrafisz słuchać klienta i rozumiesz jego potrzeby
  • Jesteś komunikatywny/-a i łatwo nawiązujesz kontakty
  • Wykazujesz się proaktywnym podejściem podczas rozmowy telefonicznej, szukasz najlepszego rozwiązania
  • Umiesz pracować z ludźmi i masz pozytywne podejście
  • Jesteś nastawiony/-a na realizację celu
  • Jesteś zainteresowany współpracą na podstawie umowy zlecenia do końca roku (z możliwością przedłużenia)
Mile widziane
  • Doświadczenie w pracy w call center lub w bezpośredniej pracy z klientem

Dołączdonas!

Aplikuj