Asystent Kierownika Sklepu

Action Poland Sp. z o.o. świętokrzyskie / Busko-Zdrój 2021-07-26

Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju.

 

Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty.

Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.

 

Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. Oferujemy wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.

Asystent Kierownika Sklepu
Miejsce pracy: Busko-Zdrój
Nr ref.: 82763
Pracuj tam, gdzie jest akcja!

 

Jako Asystent Kierownika Sklepu jesteś odpowiedzialny za optymalną sprzedaż naszego zaskakującego asortymentu i zarządzanie zespołem pracowników sklepu. Wspierasz menedżera w monitorowaniu sprzedaży i zapasów w sklepie oraz zastanawiasz się nad ulepszaniem układu sklepu i półek w celu optymalizacji sprzedaży. Pracujesz razem ze swoim zespołem i nadzorujesz jego postępy w celu osiągnięcia zadbanego wyglądu Waszego sklepu. Jesteś również współodpowiedzialny za planowanie grafików pracowników, sprawdzanie otrzymanych zgłoszeń na oferty pracy i odpowiadanie na pytania swoich pracowników lub klientów, którzy dzięki Tobie mogą zawsze wrócić do domu z miłymi odczuciami.

 

Co możemy Ci zaoferować
  • Umowa o pracę na pełen etat (40 godzin).
  • Rabat dla pracowników w wysokości 15% na cały asortyment.
  • Bezpłatna opieka medyczna.
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Dostosowany do naszych potrzeb program szkoleń w Akademii Action, w której możesz nauczyć się między innymi technik przeprowadzania rozmów, oceniania, a także planowania i organizacji.
  • Mając te umiejętności, masz szansę na rozwój i awans na stanowisko kierownika sklepu Action.
Jesteś naszym bohaterem Action?
  • Masz ukończone wykształcenie średnie.
  • Masz co najmniej dwa lata doświadczenia zawodowego w handlu detalicznym.
  • Jesteś dostępny przez 40 godzin tygodniowo w dni, w których jest otwarty sklep. Możesz pracować 5 dni w tygodniu, regularnie również w weekendy, a także wieczorami.
  • Jesteś rzeczowy, przedsiębiorczy, świadomy cen i wiesz, jak motywować zespół.
  • Ty i Action- kultura pasujecie do siebie: praca zespołowa, dyscyplina, świadomość kosztów, prostota, szacunek, ukierunkowanie na klienta.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".