Asystent / Asystentka Dyrektora Sprzedaży i Marketingu [rekrutacja online]

Adamed Pharma S.A. mazowieckie / Pieńków 2021-07-19
Asystent / Asystentka Dyrektora Sprzedaży i Marketingu [rekrutacja online]


Miejsce pracy: Pieńków
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
  • Umowę o pracę
  • Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Kafeterię szkoleń
  • Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
  • Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
  • Zorganizowany transport do pracy lub parking
  • Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
  • Zapewnienie komunikacji i koordynowanie związanych z tym działań wewnątrz działu, jak również z innymi obszarami w organizacji oraz Gośćmi z zewnątrz,
  • Prowadzenie kalendarza wydarzeń stacjonarnych i on-line, organizowanie i koordynowanie harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, zapewnienie serwisu technicznego oraz przygotowywanie notatek i statusów realizacji zadań po spotkaniach,
  • Administrowanie obiegiem korespondencji i dokumentacji, przygotowywanie pism, formularzy, kopiowanie i archiwizowanie materiałów i dokumentów,
  • Organizowanie spotkań cyklicznych oraz wyjazdów motywacyjno - szkoleniowych dla Sprzedaży i Marketingu z wykorzystaniem zasobów wewnątrz organizacji lub agencji zewnętrznych,
  • Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych przełożonego,
  • Prowadzenie bieżących i cyklicznych rozliczeń budżetowych przełożonego,
  • Przygotowywanie analiz i statystyk we wskazanych przez przełożonego obszarach jak również opracowywanie cyklicznych i bieżących prezentacji na spotkania dyrekcji obszaru,
  • Koordynowanie wybranych projektów realizowanych w obszarze,
  • Wspieranie Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w codziennej pracy.
Co jest dla nas ważne?
  • Minimum 3 lata doświadczenia w roli Asystenta/Asystentki w dziale Sprzedaży,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie w prowadzeniu kalendarza, organizowaniu spotkań i podróży służbowych,
  • Umiejętność prowadzenia projektów,
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (MS Teams, Excel, Power Point)
  • Dobra znajomości języka angielskiego (poziom B2),
  • Operatywność w działaniu,
  • Nastawienie na cel i osiąganie wyników.